Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Ostrowina
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3148756, , fax. 713 148 754
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej
    Ostrowina 21
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3148756, , fax. 713 148 754
    REGON: 30135100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pdps-ostrowina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie, zwanego dalej „olejem”, zgodnie ze specyfikacją podaną w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09135100-5 – olej opałowy. 4. Dostawy oleju będą realizowane do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie, Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica (gm. Oleśnica). 5. Przewidywana ilość dostawy w okresie trwania umowy wynosi 250 000 litrów oleju i stanowi wielkość szacunkową. 6. Zamawiający posiada 2 zbiorniki o pojemności całkowitej 30 000 litrów każdy. 7. Dostawa oleju odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie telefonicznie lub emailem wskazując ilość zamawianego oleju, termin i miejsce dostawy. Termin jednorazowej dostawy oleju nie może być dłuższy niż 2 dni daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. W przypadku, gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy, a strony zgodnie ustalą jej termin. 8. Jeżeli w toku odbioru zostaną stwierdzone braki ilościowe, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 2 dni dostarczyć brakującą ilość oleju. W przypadku, gdy termin dostawy brakującej ilości oleju upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, dostawa winno nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach. W przypadku nie wykonania powyższego obowiązku, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość dostawy, zachowując sobie prawo do naliczania kar umownych za nieterminową dostawę wynikającą z wyłącznej winy Wykonawcy. 9. Wykonawca będzie dostarczał olej autocysterną wyposażoną w urządzenie dystrybucyjne – instalację pomiarową do paliw płynnych. Autocysterna powinna posiadać aktualne na dzień dostawy świadectwo legalizacji/certyfikacji urządzeń dystrybucyjnych w autocysternie. 10. Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość oleju winna być zgodna ze wskazaniami zalegalizowanego licznika urządzenia dystrybucyjnego w autocysternie, potwierdzona stosownym dokumentem (tzw. karta wlewu) i podpisana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dostarczony olej winien spełniać wymogi określone w SIWZ. 11. W imieniu Zamawiającego odbioru zamówionej partii oleju będzie dokonywał jego upoważniony przedstawiciel. Dokumentem odbiorczym będzie protokół odbioru (załącznik do umowy). 12. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego odmówi przyjęcia oleju w przypadku, gdy zostanie stwierdzone, że dostarczony olej nie posiada aktualnego certyfikatu jakości potwierdzającego jego parametry. 13. Dostarczony olej powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 oraz posiadać świadectwo jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry: Gęstość w temperaturze 15 st.C: Max. 0,86 kg/l ; Wartość opałowa: Min. 42,60 MJ/kg; Temperatura zapłonu: Min. 56 st.C; Temperatura płynięcia: Max. -20 st.C; Zawartość siarki: Max 0,10%; Zawartość wody: Max. 200 mg/kg; Zawartość zanieczyszczeń stałych: Max. 24 mg/kg; Pozostałość po skoksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej: Max. 0,30%; Pozostałość po spopieleniu: Max. 0,01%. 14. Podstawę do wystawienia faktury za dostawę danej partii towaru stanowić będzie protokół odbioru (załącznik do umowy), podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia. Zmiana taka nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych. 16. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości i wad załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdz. VII SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wzór zał. do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 6 rozdz. XIII SIWZ, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): 1) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio ten Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku; 2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. Oferta musi zawierać: a) formularz oferty (wzór zał. nr 1 SIWZ), b) formularz asortymentowo-cenowy (wzór zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3a, 3b do SIWZ), d) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach