Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grupy jednostek organizacyjnych Powiatu Elbląskiego w planowanej ilości 210 000 litrów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Starostwo Powiatowe w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Saperów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394900, 2394939 , fax. 552 324 226
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Elblągu
    ul. Saperów
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394900, 2394939, fax. 552 324 226
    REGON: 17075361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grupy jednostek organizacyjnych Powiatu Elbląskiego w planowanej ilości 210 000 litrów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej planowanej ilości 210.000 litrów w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 2.Olej opałowy lekki Wykonawca będzie dostarczać do jednostek organizacyjnych Powiatu Elbląskiego z uwzględnieniem następujących ilości i miejsc dostawy: 1) 53 000 litrów do Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko 2) 18 000 litrów do Domu Pomocy Społecznej „Krokus” we Władysławowie, Władysławowo 4, 82-300 Elbląg 3) 64 000 litrów do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82 A, 82-340 Kamionek Wielki 4) 75 000 litrów do Zespołu Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego 36, 14-400 Pasłęk. 3. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: Dostarczony olej opałowy lekki musi spełniać wszystkie standardy jakościowe według normy PN-C-96024:2011 dla L1 w temperaturze referencyjnej 15 o C, w tym w szczególności w zakresie istotnych cech zawartych w poniższej tabeli: Lp. Wymagania Wartość 1. Gęstość w temperaturze 15 o C Max 860 kg/m3 2. Wartość opałowa Min 42,6 MJ/kg 3. Temperatura zapłonu Min 56 o C 4. Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 o C Max 6,00 mm2/s 5. Skład frakcyjny: Do temperatury 250 o C destyluje Max 65 % (V/V) Do temperatury 350 o C destyluje Min 85 % (V/V) 6. Temperatura płynięcia Max -20 o C 7. Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej Max 0,3 % (m/m) 8. Zawartość siarki Max 0,1 % (m/m) 9. Zawartość wody Max 200 mg/kg 10. Zawartość zanieczyszczeń stałych Max 24 mg/kg 11. Pozostałość po spopieleniu Max 0,01 % (m/m) 12. Odporność na utlenianie Max 25 g/m3 4. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oleju do miejsca przeznaczenia i rozładunek do miejsca przeznaczenia (wykaz punktów odbioru/płatników znajduje się w ust. 16). 5. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09.13.51.00-5 Olej opałowy. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów. 7. Dostawa oleju opałowego lekkiego będzie się odbywała na podstawie 4 umów podpisanych z dyrektorami jednostek organizacyjnych powiatu elbląskiego, o których mowa w pkt. I SIWZ. 8. Niezależnie od standardów jakościowych, odnoszących się do istotnych cech przedmiotu zamówienia określonych w ust. 3, dostawa oleju opałowego musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontroli jakości paliw ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660 z późn. zm.). 9. Dostawy wraz z tankowaniem zbiorników na olej opałowy odbywać się będą sukcesywnie po każdorazowym złożeniu zamówienia przez jednostki organizacyjne powiatu elbląskiego, o których mowa w pkt. I SIWZ. Podpisane zamówienie może być dostarczone Wykonawcy faxem lub mailem, Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia otrzymania zamówienia w takiej formie, w jakiej je otrzymał. Wykonawca wykona dostawę w terminie do 48 godzin od godziny otrzymania zamówienia w dniach i w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu elbląskiego, tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00 (DPS „KROKUS” Władysławowo, MOW Kamionek Wielki, ZSEiT w Pasłęku), od godz. 7.30 do godz. 15.30 (DPS Tolkmicko). 10. Zamówienia będą składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną i będą określać każdorazowo ilość zamawianego oleju. 11. Dostawa oleju odbywać się będzie pojazdem wyposażonym w legalizowany licznik tankowania, którego wskazania będą miernikiem dostarczonego oleju opałowego w obecności pracownika z danej jednostki organizacyjnej Powiatu Elbląskiego. 12. Olej opałowy będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające niezbędne, wymagane przepisami, uprawnienia. 13. Sukcesywne dostawy odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 14. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do przedkładania certyfikatu jakości oleju opałowego. W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez wymaganego certyfikatu Zamawiającemu (Odbiorcom) przysługuje prawo odmowy przyjęcia oleju opałowego. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu będą obciążały Wykonawcę. 15. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju opałowego, Zamawiający (lub poszczególni odbiorcy) zleci wykonanie badania oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania zostanie obciążony Wykonawca. W takiej sytuacji Wykonawca w ramach odpowiedzialności odszkodowawczej pokryje również koszty związane z usunięciem awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem oraz koszty związane z oczyszczaniem systemu grzewczego. 16. Orientacyjne wielkości jednorazowych dostaw oleju do poszczególnych odbiorców kształtować się będą następująco: Nazwa odbiorcy Miejsce dostawy Przybliżona ilość jednorazowych dostaw oleju w litrach: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku DPS Tolkmicko, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko min. 5 000 l – max. 12 000 l Dom Pomocy Społecznej „Krokus” DPS „Krokus” Władysławowo 4, 82-300 Elbląg min. 2 000 l – max. 4 000 l Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82A, 82-340 Tolkmicko min. 5 000 l – max. 15 000 l Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego 36, 14-400 Pasłęk min. 5 000 l – max. 16 000 l
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku należy potwierdzić aktualną kopią koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a w przypadku Wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie obrotu olejem opałowym lekkim (kopię koncesji należy potwierdzić z oryginałem);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Etap 1. 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 ppkt 1. SIWZ, dotyczące tych podmiotów. VII. 2 - Etap 2. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). VII. 3 - Etap 3. (złożenie dokumentów na wezwanie Zamawiającego). 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 2) aktualną koncesję na powadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 3) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1 SIWZ. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy , o których mowa w pkt 1 powyżej: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1,2,4,8 ustawy Pzp; 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 i ppkt 2 lit.b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt 2 lit.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126 z późn. zm.) – zwanym dalej Rozporządzeniem RM, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w §7 ust.1 pkt 1 i pkt 2 lit. b Rozporządzenia MR, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt 2 lit. a Rozporządzenia MR , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia MR, składa dokument, o którym mowa § 7 ust.1 pkt 1 Rozporządzenia MR, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach