Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 757 411 541
- Data zamieszczenia: 2018-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
ul. Nadbrzeżna
58420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 075 7411541 w. 39, fax. 757 411 541
REGON: 23044331100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO- DRI/135/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego (ON) wg Polskiej Normy PN-EN 590 w ilości szacunkowej 205 000,00 litrów o wymaganiach jakościowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680) w okresie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy realizowane będą do czterech zbiorników naziemnych po 5 000 litrów każdy, dwóch zlokalizowanych w Lubawce przy ul. Zielonej 30, jednego zbiornika w Boguszowie- Gorcach przy ul. Brzozowej 1 oraz jednego zlokalizowanego w Lwówku Śląskim przy ul. Wojska Polskiego 27. Wielkość dostaw wyniesie jednorazowo od 5 000 do 10 000 litrów do jednego punktu. Przy zamówieniu w 3 lokalizacje wielkość dostaw może wynieść maksymalnie 20 000 litrów 3.2. Podane w punkcie 3.1 ilości paliw są jedynie wielkościami szacunkowymi obliczonymi na podstawie zużycia oleju napędowego przez Zamawiającego na obszarze jego działalności, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do zamawiającego w związku ze zmniejszoną ilością dostaw. 3.3. Przedmiot zamówienia opisany jest w Części IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100) 12.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 12.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BZ WBK nr rachunku 44 1090 1942 0000 0005 1800 9390, z dopiskiem na przelewie: Wadium- dostawa ON”. 12.3.1Wadium powinno być wniesione na każdą z części osobno. 12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: 1). koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 1997 Nr 54 poz. 348 z późn. zm.), ważną w dniu składania oferty. Koncesja powinna spełniać wymagania po zmianach wprowadzonych ustawą z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016, poz. 1165) 2). licencję/ zezwolenie na transport paliw objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. o Transporcie drogowym (Dz.U. 2001, poz. 1371 z późn. zm.), ważną w dniu składania oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.3. Do oferty należy także dołączyć badania potwierdzające jakość paliwa spełniającą Polską Normę PN - EN 590, o wymaganiach jakościowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680) Parametry paliwa powinny być potwierdzone minimum 3 badaniami w okresie grudzień 2017- styczeń 2018 14.4. Do oferty należy także dołączyć dowód wniesienia wadium. 14.5. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb 95 i Pb 98) do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej PSP w Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa paliw płynnych
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Chocianów w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 r.
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa benzyny bezołowiowej PB95 i oleju napędowego ON dla Komendy Powiatowej PSP w Kłodzku
Dodano: 2024-01-02 - Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 wraz z samochodowymi środkami czyszczącymi oraz płynem AdBlue na potrzeby Nadleśnictwa Pieńsk w roku 2024
Dodano: 2023-12-14 - „BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI”
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Lwówku Śląskim oraz SD w Bystrzycy.
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu na 2024 rok
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2024 r.
Dodano: 2023-11-10