Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA MAGAZYNOWEGO WRAZ Z UŻYCZENIEM ZBIORNIKA DLA GMINY BOBOLICE ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I OŚWIATOWYCH W BOBOLICACH

Zakład Usług Komunalnych i Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76020 Bobolice, ul. Reymonta
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3187409, 3473455 , fax. 943 187 409
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych i Oświatowych
    ul. Reymonta 3
    76020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3187409, 3473455, fax. 943 187 409
    REGON: 383094300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA MAGAZYNOWEGO WRAZ Z UŻYCZENIEM ZBIORNIKA DLA GMINY BOBOLICE ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I OŚWIATOWYCH W BOBOLICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA MAGAZYNOWEGO WRAZ Z UŻYCZENIEM ZBIORNIKA DLA GMINY BOBOLICE ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I OŚWIATOWYCH W BOBOLICACH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ Rozdział IV „Opis przedmiotu zamówienia”. Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również a. zakup oleju napędowego wraz dostawą zbiornika do siedziby Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach b. nieodpłatne użyczenie zbiornika wraz z dystrybutorem do poboru oleju napędowego ON. Dystrybutor powinien być podłączony do zbiornika o pojemności 5 000 litrów, którego właścicielem jest Wykonawca. 2. Zakres zamówienia: a. Sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) zgodnego z normą PN EN 590: 2013 właściwego dla pory roku (letni, przejściowy, zimowy) w szacunkowej ilości – 28 000 litrów; b. Określone przez Zamawiającego ilości paliwa są wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej ilości paliwa. c. Sukcesywna dostawa paliwa będzie realizowana bezgotówkowo w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w przewidywanych jednorazowych dostawach w ilości od 1 000 do 5 000 litrów na podstawie telefonicznie złożonego zamówienia, potwierdzonego e-mailem lub faksem nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia do daty dostarczenia do zbiornika. d. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą następowały w litrach w temperaturze referencyjnej. e. Oferowane Zamawiającemu paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym zgodnie z w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). 3. Wymagania dotyczące zbiornika Zbiornik na olej napędowy przeznaczony do składania i wewnętrznej dystrybucji na potrzeby własne użytkownika, dwupłaszczowy (podwójna ścianka), o pojemności 5 000 litrów wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym tankowanie pojazdów. a. Zbiornik może być nowy lub używany i charakteryzować się: - odpornością na uszkodzenia mechaniczne (wzmocniona konstrukcja płaszcza zbiornika), - odpornością na wysokie i niskie temperatury, promieniowanie słoneczne i inne warunki atmosferyczne, - estetycznym kształtem i kolorem materiału (tworzywo sztuczne), niekorodujące i nieblaknące, gwarantujące brak zniekształceń i estetyczny wygląd zbiornika w latach eksploatacji, - ograniczoną dostępnością osób niepowołanych poprzez zastosowanie zamykanej obudowy dystrybutorów, - wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Urzędu Dozoru technicznego. b. Zbiornik powinien być wyposażony w : - dystrybutor z pompą elektryczną (230V) o wydajności max. 56 l/min., - przepływomierz z licznikiem analogowym lub cyfrowym (dwufunkcyjnym – ilość paliwa bieżąca i całkowita) z możliwością kalibracji, - czujnik aktualnego poziomu oleju z czujnikiem przecieku pomiędzy płaszczami (sonda w zbiorniku połączona z nadajnikiem), - czujnik maksymalnego poziomu współpracujący z instalacją cysterny rozładunkowej, - pistolet dystrybucyjny, samozamykający z wężem giętkim o dł. 4 m - 6 m, - nalewak automatyczny odbijający przy zapełnionym baku pojazdu, - zamykany właz dostępowy – rewizyjny, - zamykaną skrzynię dystrybucyjną, - króciec wlewowy 2”, gwint zewnętrzny (w zbiorniku wewnętrznym) o średnicy 140 mm, - szczelną pokrywę, - odpowietrznik zbiornika, - przyłącze uziemienia, - karty do tankowania lub klucze z chipem w ilości – 14 szt. - uniwersalną kartę do tankowania Luc klucze z chipem w ilości – 1 szt. - opcja z systemem wielodostępowym. 1. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: a. Wykonawca zapewni odbiór zamontowanego zbiornika przez Urząd Dozoru Technicznego, b. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, c. Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, dostawa oleju napędowego nie może odbywać się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). Odbiór oleju napędowego dostarczanego przez Wykonawcę do zbiornika magazynowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz wydruk z drukarki. d. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbywać na podstawie zainstalowanego na cysternie Dostawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa. e. Na fakturze umieszczona będzie z wydruku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa. f. Po zakończeniu umowy odbiór i demontaż zbiornika leży po stronie Wykonawcy i na jego koszt. g. Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis techniczny oraz informatyczny. System będzie na bieżąco, bezpłatnie i poza wiedzą Zamawiającego uzupełniany o najnowsze oprogramowanie. Wszystkie urządzenia systemu wykorzystywane przez Zamawiającego objęte są bezpłatną gwarancją i realizowaną na terenie zamawiającego w czasie trwania umowy. h. Wykonawca zobowiązany jest usuwać ewentualne awarie zbiornika na własny koszt w terminie 1 dnia od daty telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, potwierdzonego e-mailem lub faksem. 5. Sposób realizacji dostaw: a. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo w terminie 48 godzin (wskazanych w ofercie), liczonego od daty telefonicznego zamówienia, potwierdzonego e-mailem lub faksem do daty dostarczenia do zbiornika. b. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001r. prawo o miarach (tekst jednolity dz. U. 2004 r. nr 243 poz. 2441 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. c. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw paliwa, poprzez przepompowanie dostarczonego paliwa do zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r. (Dz. U. poz. 1211 ze zm.) na terenie siedziby Zamawiającego d. Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. od 7:00 do 14:00 w dni robocze (poniedziałek – piątek) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. e. Załadunek zbiornika spełniający warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r.(dz. U. nr 113 poz. 2111) nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 6. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie następuje po wystawieniu faktury VAT. 7. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie zatankowany olej napędowy w litrach do zbiornika magazynowego znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego z ceną z dnia dostawy do zbiornika magazynowego. 8. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę. Faktury płatne będą przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. 9. Sposób ustalenia ceny sprzedaży: a. Wykonawca zobowiązuje się w okresie realizacji zamówienia stosować dla Zamawiającego cenę oleju napędowego brutto, wynikającą z ogłaszanej na stronie internetowej PKN ORLEN ceny hurtowej oleju napędowego (www.orlen.pl w zakładce hurtowe ceny paliw – olej napędowy Ekodiesel) aktualnej na dzień dostawy, z zastosowaniem korekty cenowej (upustu lub marży) określonej w ofercie Wykonawcy. b. Określona w ofercie korekta ceny oleju napędowego (upust lub marża) nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. c. Zaoferowane ceny zawierają wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia w tym dostawy do Zamawiającego. d. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie następowało na podstawie rzeczywiście zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego za cenę obliczoną wg pkt 9 ppkt a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.04.2017 r. do godziny 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BBS w Darłowie nr: 40 8566 1013 0200 1355 2001 0001 z dopiskiem „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA MAGAZYNOWEGO WRAZ Z UŻYCZENIEM ZBIORNIKA”. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie – opisanej „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO DO ZBIORNIKA MAGAZYNOWEGO WRAZ Z UŻYCZENIEM ZBIORNIKA” załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Zakład Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach ul. Reymonta 3, 76 - 020 Bobolice w dni powszednie w terminie do dnia 10.04.2017 r. do godz. 10:00 w pok. nr 3 – sekretariat. 6. Wadium w formie gwarancji/poręczenia powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinno zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 17. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 18. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach