Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do samochodów SPZOZ SPR w Nowym Sączu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Śniadeckich 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4420949 , fax. 18 5340862
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Śniadeckich 15 15
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 4420949, fax. 18 5340862
    REGON: 49200735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju napędowego do samochodów SPZOZ SPR w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Sądeckie Pogotowie Ratunkowe Podstacja w Krynicy Zdroju w okresie 36 m-cy w szacunkowej ilości 35.000 litrów. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 09134100-8 - olej napędowy. 2.Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.1058 z późn.zm.) oraz normę: PN-EN 590:2013-12. 3.Dostawa oleju napędowego polegać będzie na całodobowym tankowaniu pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy. Odbiór towaru odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę paliwową/listę zbiorczą zawierającą w szczególności: datę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej. 4.Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od pierwszego do piętnastego dnia każdego miesiąca i od szesnastego do ostatniego dnia miesiąca. 5.Tankowanie pojazdów odbywać się będzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówionej ilości paliwa określonej szacunkowo pkt. 1, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb. Ilości wymienione w pkt. 1 stanowią maksymalny poziom przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo nie zrealizowania całości zamówienia bez podania przyczyn takiego stanu rzeczy. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia finansowe lub prawne. 7.Wykonawca udziela w okresie realizacji umowy stałego upustu od dziennej ceny sprzedaży brutto jednego litra paliwa. Ceny za paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu od dziennej ceny sprzedaży brutto 1 litra paliwa obowiązującej w dniu bezgotówkowej transakcji tankowania paliwa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach