Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno–Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75

Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Kosowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 812 408 , fax. 257 813 078
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o.
    ul. Kosowska 75
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. 257 812 408, fax. 257 813 078
    REGON: 71001475100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://puik.sokolowpodl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno–Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa oleju napędowego do Stacji Paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno– Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim, adres: ul. Kosowska 75, 08-300 Sokołów Podlaski. - Szacowana zapotrzebowanie ilościowe na olej napędowy to 95 000 litrów w ciągu roku. - Rzeczywista ilość paliwa wg potrzeb Zamawiającego. - Zamawiający wymaga aby dotawy odbywały się w ciągu trzech dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia (zgłoszenia zapotrzebowania). - Zamówienie składane będzie telefonicznie lub pisemnie na adres korespondencyjny Wykonawcy, lub e-mailem. - Minimalne zamówienie jednorazowe to 5 000 litrów. . Wskazane powyżej paliwo odpowiadać musi wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 09.10.2015 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity. Dz.U. z 2015 r., poz. 1680.) oraz normie PN-EN 590:2005. Dostarczane paliwo powinno odpowiadać panującym warunkom klimatycznym zewnętrznym, być parametrycznie dostosowane do pory letniej i do pory zimowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokument nr 2 Świadectwo (certyfikat) jakości oleju napędowego letniego i zimowego potwierdzający wypełnienie wymagań jakościowych. Dokument nr 4 Koncesja, zezwolenie bądź licencja na wykonywanie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Dokument nr 6: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (minimum 1 szt. o wartości usługi nie mniejszej niż 500 000 zł. brutto) określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach