Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla pojazdów Gminy Zagórz

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38540 Zagórz, ul. 3 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 622 062 , fax. 134 622 062
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2
    38540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 134 622 062, fax. 134 622 062
    REGON: 37044077800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla pojazdów Gminy Zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego wymagania jakościowe wg normy PN-EN 590:2013-12 do zbiornika magazynującego paliwo, znajdującego się w Zagórzu przy ul. Bieszczadzkiej 5 w ilości: minimalnej: 38 000 litrów (w temperaturze referencyjnej produktu 15°C), objętej prawem opcji: dodatkowo 10 000 litrów. Dostawa będzie się odbywała wg bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym wielkość jednorazowej dostawy wynosić będzie od 2 500 do 4 500 litrów (średnio raz na dwa miesiące). 2. Dostawa będzie się odbywała wg bieżących potrzeb Zamawiającego, przy czym wielkość dostawy wynosić będzie od 2500 do 4500 litrów (średnio raz na dwa miesiące). 3. Jakość dostarczonego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie paliwa w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. 5. Olej napędowy będzie dostarczany przez Wykonawcę do zbiornika magazynującego cysternami, które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodnie z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 poz. 1853). Pojazd dostarczający olej napędowy musi być wyposażony w pompę lub dystrybutor, spełniające w szczególności wymagania ustawy Prawo o miarach i aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie cystern. Pojazd powinien posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe, mierzące ilość zrzucanego paliwa do zbiornika magazynowego w temperaturze dostawy oraz w temperaturze referencyjnej 15 °C. 6. Zamawiający dysponuje zbiornikiem magazynującym olej napędowy w ilości 1 szt. o pojemności 5 000 litrów. 7. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu oleju napędowego do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczania oleju napędowego ze środka transportu do zbiornika magazynującego Zamawiającego. 8. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od godziny 8:00 do godziny 15:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, za potwierdzeniem ich otrzymania przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę objętą zgłoszeniem Zamawiającego w terminie do 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. 9. Wykonawca jest zobowiązany do każdej dostawy dołączyć świadectwo (orzeczenie) jakości dostarczanej partii paliwa sporządzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo oraz musi być zaopatrzone w datę wykonania badań. Dokument ten powinien być przedstawiany w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przez cały okres realizacji umowy znajdował się w wykazie podmiotów dokonujących dostaw towarów, które złożyły kaucję gwarancyjną, o której mowa w przepisach art. 105b ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług (wystarczy złożenie minimalnej kaucji gwarancyjnej wymaganej przepisami prawa w kwocie 1 mln złotych) lub złożył u zamawiającego najpóźniej w dniu zawarcia umowy weksel in blanco jako zabezpieczenie ewentualnej odpowiedzialności solidarnej kupującego za zaległości podatkowe sprzedawcy. 11. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach