Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 13 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy odrębne zadania, w tym: ZADANIE NR 1 – UBRANIA OPERACYJNE ZADANIE NR 2 – UBRANIA OPERACYJNE NA BLOK OPERACYJNY ZADANIE NR 3– UBRANIA MEDYCZNE ROBOCZE ZADANIE NR 4– OBUWIE DO GRUNTOWNEGO SPRZĄTANIA ZADANIE NR 5– ODZIEŻ ROBOCZA ZADANIE NR 6– OBUWIE ROBOCZE ZADANIE NR 7– ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ ZADANIE NR 8– RĘKAWICE ZADANIE NR 9– ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE ZADANIE NR 10– RĘCZNIKI ZADANIE NR 11– PIŻAMY ZADANIE NR 12– OBUWIE PROFILAKTYCZNE ZADANIE NR 13– ODZIEŻ DLA PORTIERÓW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm. ). .W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4. W celu dokonania oceny jakości, Zamawiający żąda w zakresie podanych zadań złożenia wraz z ofertą próbek zaoferowanego asortymentu wg poniższego wykazu: 1) ZADANIE NR 1; - ubranie operacyjne (bluza + spodnie) 1 komplet w rozmiarze XL w kolorze (poza zielonym i niebieskim), - sukienka operacyjna 1 szt. w rozmiarze XL w kolorze bordo, 2) ZADANIE NR 2: - ubranie operacyjne (bluza + spodnie) 1 komplet w rozmiarze XXL w kolorze zielonym, - ubranie operacyjne (bluza + spódnica) 1 komplet w rozmiarze XXL w kolorze niebieskim. 3) ZADANIE NR 3: - 1 komplet dla pozycji 1,3,4,5 - 1 komplet dla pozycji nr 2 (bluza w kolorze granatowym + spodnie i spódnica w kolorze białym) - 1 komplet dla pozycji nr 2 (bluza w kolorze turkusowym + spodnie i spódnica w kolorze białym) - 1 komplet dla pozycji nr 6 w kolorze szarym. (dla pozycji każda próbka w innym rozmiarze) 4) ZADANIE NR: 4 - 1 para obuwia w rozmiarze 38 5) ZADANIE NR: 5 - 1 sztuka dla każdej pozycji 6) ZADANIE NR: 6 - 1 sztuka dla każdej pozycji 7) ZADANIE NR: 8 - 1 sztuka dla każdej pozycji 7) ZADANIE NR: 11 - 1 sztuka w dowolnym rozmiarze 8) ZADANIE NR: 12 - para dla pozycji 1 rozmiar 38, - 1 para dla pozycji 2 rozmiar 44, - 1 para dla pozycji 3 rozmiar 42, Próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w druku specyfikacji asortymentowo - cenowej, Próbki należy opisać podając: - numer zadania, - numer pozycji w zadaniu, - nazwę Wykonawcy, - nazwę Producenta. Próbki winny stanowić oddzielne opakowania od oferty - nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami. 5. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, lub niezgodnych z produktem zaoferowanym specyfikacji asortymentowo - cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zastrzega, że próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach