Przetargi.pl
sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 1 roku, RAP/52/09

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 1 roku, RAP/52/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ubranie robocze wykonane z tkaniny o wysokiej trwałości (skład: bawełna - 35 %, poliester - 65 %, gramatura min. 250g/m2). Dwuczęściowe. Bluza do bioder zapinana na guziki, kieszenie na piersi (min. jedna). Spodnie ogrodniczki z regulacją szelek, w pasie guma regulująca obwód pasa. 2. Fartuch roboczy męski wykonany z tkaniny o wysokiej trwałości (skład: bawełna - 35 %, poliester - 65 %, gramatura min. 250g/m2). Styl klasyczny z wykładanym kołnierzem i długimi rękawami. Zapinany na guziki. Dwie boczne kieszenie. 3. Fartuch męski wykonany z białego płótna (skład: bawełna - 100%, gramatura min. 170g/m2), Styl klasyczny z wykładanym kołnierzem i długimi rękawami. Zapinany na guziki, dwie boczne kieszenie. 4. Fartuch damski wykonany z białego płótna (skład: bawełna - 100%, gramatura min. 170g/m2), Styl klasyczny z wykładanym kołnierzem i długimi rękawami. Zapinany na guziki, dwie boczne kieszenie. 5. Fartuch damski wykonany z kolorowej elanobawełny (skład: elana - 65%, bawełna - 35 %, gramatura min. 170 g/m2). Kołnierz wykładany, długie rękawy. Zapinany na guziki, minimum jedna boczna kieszeń. 6. Fartuch przedni wykonany z materiału kwaso i zasado odpornego (załączyć atest materiału). 7. Fartuch przedni wodoodporny wykonany z materiału nieprzepuszczającego wodę. 8. Koszula męska flanelowa (skład: bawełna - 100%, gramatura min. 170 g/m2). Zapinana na guziki, długi rękaw, minimum jedna kieszeń. 9. Kamizelka ocieplana (ocieplacz) damska i męska wykonana z tkaniny wierzchniej (skład: poliester - 65%, bawełna - 35 %, gramatura min. 250g/m2), i podszewki nylonowej ocieplonej pianką (ociepliną) o grubości min. 200g/m2. Zapinana na guziki lub zamek błyskawiczny. 10. Czapka z daszkiem, wykonana z materiału wierzchniego (skład: bawełna - 50%, poliester - 50%, gramatura min. 240g/m2) podbita tkaniną futerkową. 11. Kurtki przeciwdeszczowe z kapturem, zapinana na zamek błyskawiczny i zatrzaski. Z przodu dwie boczne kieszenie. Tkanina nieprzemakalna pokryta PCV.kt. 12. Czapka z daszkiem z materiału (skład: poliester - 50%, bawełna - 50%, gramatura min. 240g/m2) z regulacją obwodu głowy. 13. Półbuty sznurowane (typu : adidas). Spody antypoślizgowe. Cholewka z materiału nieprzemakalnego - skóropodobnego. 14. Buty (typu klapki) z przodem zakrytym, odkrytą piętą. Spody antypoślizgowe z profilem ortopedycznym. Cholewka z materiału nieprzemakalnego(skóropodobnego) z możliwością regulacji tęgości. 15. Buty gumowe lub PCV zabezpieczające stopy oraz podudzia przed wodą, wilgocią oraz urazami mechanicznymi. Damskie. 16. Buty gumowe lub PCV zabezpieczające stopy oraz podudzia przed wodą, wilgocią oraz urazami mechanicznymi. Męskie. 17. Okulary ochronne przezroczyste chroniące przed odpryskami i uderzeniami. Atest CIOP. 18. Rękawice gumowe flakowane - gospodarcze 19. Rękawice drelichowe (skład: bawełna - 100%, gramatura min. 280g/m2. 20. Rękawice ochronne wzmocnione skórą 21. Rękawice lateksowe 22. Trzewiki robocze skóra - guma. Podeszwa olejoodporna szyta i klejona o wysokim współczynniku odporności na ścierania. Cholewka ze skóry naturalnej - ochrona kostek pianką PE. Wygodne lekkie i bardzo trwałe. 23. Ręcznik frotte dwustronne. Rozmiar 50x100cm. Skład: bawełna - 100% o gramaturze min 350g.m2. 24. Rękawice ochronne bawełniane pokryte gumą 25. Fartuch damski kolorowy, dzianina stilon (poliamid 100%) zapinany na guziki, dwie kieszenie, bez rękawów. 26. Osłona przeciwodpryskowa z poliwęglanu 1,5 mm o konstrukcji umożliwiającej dokładne dopasowanie do głowy. Do osłony przy pracach ręcznych, mechanicznych oraz przed rozbryzgami cieczy między innymi kwasów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga, aby wykonawcy wnosili wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) tj. wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 73 500, 00 zł brutto każda, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) wg załącznika nr 4 do SIWZ. W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punkt 1 i 3. Dokumenty określone w punktach 2 i 4 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich wspólników. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa pod poz lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten może być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści określonej jak wyżej. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach