Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych – realizacja wg zadań

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych – realizacja wg zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup odczynników laboratoryjnych wg poniższych zadań: 1.1. Zadanie nr 1 – dostawa odczynników wyszczególnionych w załączniku nr 1a. 1.2. Zadanie nr 2 – dostawa odczynników wyszczególnionych w załączniku nr 1b. 1.3. Zadanie nr 3 – dostawa odczynników wyszczególnionych w załączniku nr 1c. 1.4. Zadanie nr 4 – dostawa odczynników wyszczególnionych w załączniku nr 1d. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu umowy w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 3. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu § 6 ust. 1 niniejszej umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze. 4. Zamówienia będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załącznikach nr 1a lub 1b lub 1c lub 1d do DIWZ, asortymentu do wartości zawartej umowy. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę następujących usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj.: - dostawę do laboratorium zamawiającego – 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 – 15:00, przy uwzględnieniu przepisów: umowy europejskiej ADR (dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych), ustawy o przewozie materiałów niebezpiecznych oraz ustawy o ruchu drogowym (oświadczenia zgodne z treścią załączników nr 7 i 7a do DIWZ). - nieodpłatny odbiór zużytych opakowań po odczynnikach oraz odczynników przeterminowanych do utylizacji w terminie 30 dni od powiadomienia pisemnego Wykonawcy o potrzebie odbioru. Wykonawca zapewni i dostarczy do Laboratorium zamawiającego w Chełmie odpowiednie dokumenty potwierdzające utylizację (karta przekazania odpadu); Koszt odbioru zużytych opakowań po odczynnikach oraz odczynników przeterminowanych do utylizacji wykonawca powinien wkalkulować w ceny oferowanych produktów. - dostawę dokumentacji do zamawianych odczynników/wzorców tj.: certyfikat jakości, kartę charakterystyki w języku polskim (dla produktów dla których jest wymagana) wraz z określonym terminem przydatności. 7. Osoby wyznaczone do przewozu odczynników będą posiadały: dokument przewozowy, pisemną instrukcję wypadkową dotyczącą każdego przewożonego materiału, świadectwo kwalifikacji kierowcy, upoważniające do przewozu ADR oraz zezwolenie na przewóz towarów, dla odczynników, do których takie zezwolenie jest wymagane. 8. Wymagany minimalny termin ważności dostarczanego przedmiotu umowy wynosi 4/5 terminu wskazanego przez producenta lub wymaganego przez zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach