Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY ICHPW W ZABRZU

Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2710041 , fax. 032 2710809
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
    ul. Zamkowa 1 1
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2710041, fax. 032 2710809
    REGON: 00002594500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY ICHPW W ZABRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla w Zabrzu szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ, obejmujących odpowiednio trzynaście Części: Część I - Pakiet 1 - Odczynniki chemiczne, Część II - Pakiet 2 - Materiały eksploatacyjne oraz szkło laboratoryjne, Część III - Pakiet 3 - Odczynniki chemiczne, Część IV - Pakiet 4 - Materiały eksploatacyjne oraz szkło laboratoryjne, Część V - Pakiet 5 - Odczynniki chemiczne oraz materiały eksploatacyjne, Część VI - Pakiet 6 - Materiały eksploatacyjne, Część VII - Pakiet 7 - Wzorce chemiczne, Część VIII - Pakiet 8 - Odczynniki chemiczne oraz materiały eksploatacyjne, Część IX - Pakiet 9 - Materiały eksploatacyjne oraz szkło laboratoryjne, Część X - Pakiet 10 - Szkło laboratoryjne, Część XI - Pakiet 11 - Węże i akcesoria, Część XII - Pakiet 12 - Materiały eksploatacyjne oraz szkło laboratoryjne, Część XIII - Pakiet 13 - Odczynniki chemiczne. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Ilości produktów, wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, są ilościami maksymalnymi, służą do celów złożenia przez Wykonawcę oferty i mogą ulec zmianie o 40 %. 4.Określone przez Zamawiającego szacunkowe ilości produktów nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu świadczenia dostawy. 5.Wskazanie marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu minimalnego standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 6.Przedmiot zamówienia musi być nowy i oryginalnie zapakowany. 7.Odczynniki muszą być chemicznie czyste i spełniać warunek cz.d.a. (czyste do analiz). 8.Oznaczona przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ wartość znakiem % - oznacza czystość substancji - procentową zawartość wagową głównej substancji stanowiącej dany produkt, po odjęciu od niej wszystkich zanieczyszczeń towarzyszących jej w tym produkcie. Najczęściej produktem, którego czystość określa się, jest pojedynczy związek chemiczny, ewentualnie może to być ściśle określona mieszanina związków chemicznych (np. roztwór wodny o określonym stężeniu). 9.Odczynniki będące przedmiotem postępowania (nieorganiczne i organiczne) powinny być zaopatrzone w karty charakterystyki oraz świadectwa jakości. 10.Data ważności dostarczonych odczynników powinna wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy, chyba że termin przydatności określony przez producenta jest krótszy ze względu na specyfikę produktu. 11.Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone produkty zgodnie z gwarancją producenta. 12.Przedmiot zamówienia - powinien być dostarczony przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem oraz umożliwiającym przechowywanie w okresie trwałości gwarancyjnej określonej przez Wykonawcę lub producenta w karcie charakterystyki. 13.Wykonawca jest zobowiązany do odbioru opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych po środkach niebezpiecznych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21) zgodnie z treścią Art. 16 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (D. U. 2001 nr 63 poz. 638). 14.Dostarczone produkty muszą spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej. 15.Produkty muszą spełnić wszelkie normy i atesty, dopuszczające do obrotu na rynku krajowym. 16.Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany będzie dostarczyć wszelkie dokumenty (karty charakterystyki, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, dopuszczenia, normy) potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 17.Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikłą z przekazania odczynników, niezgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa. 18.Koszty ubezpieczenia, transportu (wraz z dostarczeniem tj. wniesieniem do budynku Zamawiającego), opłaty celno-graniczne, opakowania, znakowania - ponosi Wykonawca. 19.Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zamówienia będą przesyłane drogą faksową lub przez e-mail. 20.Zamawiający dokona odbioru poszczególnych dostaw pod względem jakościowym i ilościowym, co zostanie każdorazowo potwierdzone na prawidłowo wystawionej fakturze VAT. 21.Zamawiający dokona sprawdzenia przedmiotu umowy zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 22.Wykonawca zobowiązuje się do zwrotnego przyjęcia i wymiany wadliwego przedmiotu umowy lub jego części, pokrycia wszelkich kosztów związanych z wymianą tego przedmiotu lub jego części oraz ewentualnej szkody z tytułu dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy. 23.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie, dla każdej z Części, do 14 dni liczonych od dnia następującego po złożeniu zamówienia. 24.Sposób regulowania należności z tytułu dostaw został określony we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 25.Podstawą zapłaty będzie cena jednostkowa wskazana w załączniku nr 6 oraz faktyczna ilość zakupionych produktów. 26.Wykonawca do oferty załączy wypełniony załącznik nr 6 dla Części dla której złoży ofertę. 27.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 27.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej a w szczególności: 27.1.1.wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, 27.1.2.wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych, 27.1.3.przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 27.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) nie gorszych niż podane w załącznikach określonych dla każdej Części (Pakietu). 27.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 28.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.1.Części IV - Pakiet 4 - Materiały eksploatacyjne oraz szkło laboratoryjne: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), 2.2.Część VIII - Pakiet 8 - Odczynniki chemiczne oraz materiały eksploatacyjne: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 3.Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1.pieniądzu, 4.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3.gwarancjach bankowych, 4.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania, Część na którą składana jest oferta oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (Nr referencyjny: 10/ichpw/2013). 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PL36124048491111001018898168, kod SWIFT: PKOPPLPW. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 7.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): 7.1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 7.2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 7.3.kwotę gwarancji, 7.4.termin ważności gwarancji, 7.5.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 7.5.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.5.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.6.zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7.7.Postanowienia o których mowa w pkt 7.6. SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 7.8.W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze (kancelaria), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 7.9.Zamawiający zwraca wadium: 7.9.1.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7.12. SIWZ,7.9.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7.9.1. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.11.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 7.11.1.Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 7.11.2.Wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.11.3.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.13.Wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichpw.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach