Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 6-2015-PN

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 2-4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 2-4 2-4
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 00058444840000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 6-2015-PN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą trzech sztuk analizatorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przez okres 36 miesięcy. 2. Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 2, który stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia oferty na cały opisany asortyment. 3. Analizatory należy zintegrować z istniejącym systemem informatycznym Szpitala. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy analizatorów, aktualizację oprogramowania i nowych rozwiązań technicznych, oraz serwis. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatorów winna obejmować koszty związane z instalacją i uruchomieniem aparatów, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem aparatów do eksploatacji, oraz przeglądów serwisowych w okresie dzierżawy. Sukcesywne dostawy odczynników będą odbywać się do magazynu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w terminie do 48 godzin od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku (lub innym terminie wskazanym w zamówieniu), licząc od dnia otrzymania zamówienia. Jeżeli termin dostawy wypada w dniu wolnym od pracy, lub poza godzinami pracy magazynu Zamawiającego dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Koszty transportu Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 4. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV - 38434520-7 Analizatory krwi 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 5. Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowanie w jednostkach służby zdrowia, w szczególności znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z pózn.zm.) 6. Terminy ważności dostarczanych odczynników, w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji. 7. Wykonawca może zaoferować produkt w opakowaniu innej wielkości niż to określono w formularzu asortymentowo-cenowym, pod warunkiem, że łączna ilość (odpowiednio sztuk., opakowań, metrów bieżących) nie będzie mniejsza (po przeliczeniu) od przedmiotu zamówienia a przekroczenie ilości będzie mniejsze niż wielkość opakowania handlowego podanego w formularzu ofertowo-cenowym. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia (odczynników) w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez pracownika Laboratorium, b) dostarczenia i zainstalowania na własny koszt i ryzyko urządzeń (analizatorów) w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, kompletnych, wolnych od jakichkolwiek wad i usterek wraz z instrukcją obsługi w języku polskim, c) udzielenia gwarancji na okres obowiązywania umowy, d) podłączenia na własny koszt Urządzenia (analizatorów, czytnika) do laboratoryjnego systemu informatycznego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, e) w ramach umowy przeprowadzenia instruktażu (szkolenia) w zakresie obsługi dostarczonych Urządzeń (analizatorów, czytnika) dla wskazanych przez Zamawiającego osób, f) w przypadku wystąpienia reklamacji na Urządzenia (analizatory, czytnik), gdy czas naprawy przekraczałby 3 dni, Wykonawca na czas naprawy zapewni sprzęt zastępczy spełniający wymagania sprzętu reklamowanego. W przypadku nie zapewnienia sprzętu zastępczego, powodującego brak możliwości wykonania badan w Laboratorium, Zamawiającemu przysługuje prawo obciążenia Wykonawcy kosztami zlecenia badan u innego podmiotu. 9. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 10. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach