Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa odczynników i dzierżawa aparatów do wykonywania reakcji immunohistochemicznych

Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
    ul. Gładkie 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa odczynników i dzierżawa aparatów do wykonywania reakcji immunohistochemicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i dzierżawa aparatów do wykonywania reakcji immunohistochemicznych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania(części). Pakiet nr 1: Sukcesywna dostawa odczynników i dzierżawa aparatu (aparat fabrycznie nowy lub używany po autoryzowanym przeglądzie serwisowym producenta analizatora) do wykonywania reakcji immunohistochemicznych oraz sond i odczynników do wykonywania reakcji HER-2 techniką ISH wraz z systemem komputerowym oraz mikroskopem świetlnym niezbędnym do wstępnej oceny reakcji. Zaoferowane odczynniki powinny zagwarantować wykonanie 10 000 reakcji IHC, 50 reakcji ALK, 50 reakcji PD-L1 oraz 180 reakcji HER-2 ISH w ciągu 24 miesięcy. Pakiet nr 2: Sukcesywna dostawa odczynników i dzierżawa aparatu (aparat fabrycznie nowy lub używany po autoryzowanym przeglądzie serwisowym producenta analizatora) do wykonywania reakcji immunohistochemicznych oraz sond i odczynników do wykonywania reakcji FISH wraz z systemem komputerowym. Zaoferowane odczynniki powinny zagwarantować wykonanie 9960 reakcji IHC, 240 reakcji PD-L1 oraz 900 reakcji FISH w ciągu 24 miesięcy. 2. Dostawa odczynników obejmuje dostawę kompletów substancji niezbędnych do wykonania odczynów i preparatów kontrolnych m.in. bufory do deparafinizacji, odsłaniania antygenu, przeciwciała, enzymy potrzebne do odkrycia antygenu, zestaw detekcyjny oraz wszystkie płyny i bufory niezbędne do wykonania wymaganych barwień oraz niezbędne materiały zużywalne. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy gwarancję techniczną aparatu ( w tym bezpłatne przeglądy techniczne wraz z wymianą części zgodnie z zaleceniami producenta aparatu) oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować dzierżawiony aparat w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi w czasie nie dłuższym niż 21 dni od daty podpisania umowy. Do aparatu powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia. 5. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.Dz. U. z 2020r, poz. 186 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej, jeżeli dotyczy. 6. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta. 7. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy. 8. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. 9. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia przewidywane ilości testów służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres wykonanych testów w ciągu 24 miesięcy uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości testów nie przekroczy 20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie dla danego pakietu. 10. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1a i 1b do siwz (prawo zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach z możliwością przesunięć między pozycjami), jednakże łączna wartość zamówienia nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie. 11. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1a,b i 2 a,b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie, trwałość, wytrzymałość nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyraźnie to zaznaczyć. Warunkiem dopuszczenia oferty równoważnej jest zaoferowanie odczynników pozwalających na uzyskanie porównywalnej precyzyjności i dokładności wykonywanych badań. Równoważność oferty potwierdzona będzie prezentacją odczynników przeprowadzoną przed terminem składania ofert w Zakładzie Patomorfologii Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Koordynatorem Zakładu Patomorfologii lek med. Arturem Bartczak tel. 18/ 20 15045 wew.130 lub 132 i potwierdzona protokołem podpisanym przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną i Wykonawcę. Przedmiotowy protokół winien być załączony do oferty. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 2. wypełniony formularz oferty stanowiący odpowiednio: załącznik nr 3a do siwz dla pakietu nr 1 załącznik nr 3b do siwz dla pakietu nr 2 (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji) wraz z informacją o oferowanych odczynnikach - należy wypełnić i załączyć odpowiednio: załącznik nr 1a – dla pakietu nr 1 lub/i załącznik nr 1b dla pakietu nr 2 stanowiące integralną część oferty; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w pkt 9,7 lit.a-d siwz jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmioptu trzeciego; 4. w terminie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach