Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13 13
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
    REGON: 00028854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Rozwojowo- Badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ODCZYNNIKI DO APARATU AXSYM FIRMY ABBOTT 2400 testów 2. TAD kalibratory 3 komplety 3. TAD kontrolne 3 komplety 4. Carbamazepin reagent 2400 testów 5. Carbamazepin kalibratory 3 komplety 6. Carbamazepin kontrole 3 komplety 7. Troponina ADV reagent 1000 testów 8. Troponina ADV kalibratory 3 komplety 9. Troponina ADV kontrole 3 komplety 10. Benzodwuazepiny reagent 2400 testów 11. BDA kalibratory 3 komplety 12. BDA kontrole 3 komplety 13. Digoxin reagent 200 testów 14. Digoxin kalibratory 2 komplety 15. Digoxin kontrole 3 komplety 16. Etanol reagent 800 testów 17. Etanol kalibratory 3 komplety 18. Etanol kontrole 3 komplety 19. Teofilina reagent 200 testów 20. Teofilina kalibratory 2 komplety 21. Teofilina kontrole 3 komplety 22. Phenobarbital reagent 100 testów 23. Phenobarbital kalibratory 1 komplet 24. Phenobarbital kontrole 3 komplet 25. Acetaminofen reagent 300 testów 26. Acetaminofen kalibratory 2 komplety 27. Acetaminofen kontrole 3 komplety 28. Opiaty reagent 200 testów 29. Opiaty kalibratory 2 komplety 30. Opiaty kontrole 3 komplety 31. Kw. walproinowy reagent 400 testów 32. Kw. walproinowy kalibratory 3 komplety 33. Kw. walproinowy kontrole 3 komplety 34. Amfetamina reagent 300 testów 35. Amfetamina kalibratory 2 komplety 36. Amfetamina kontrole 3 komplety 37. AXM sol 4 /bufor/ 250 l 38. AXM sol 3 /bufor/ 16 l 39. AXM sol 1 /bufor/, butelka do 230 ml 32 butelki 40. Axsym Tubing Decontamination sol 1600 ml 41. Probe cleaning solution TEAH, butelka do 220 ml 10 butelek 42. FPIA lamp 6 szt. 43. MEIA lamp 2 szt. 44. Reaction Vessels 1500 szt. 45. Sample cups 6000 szt. 46. CKMB reagent 1000 testów 47. CKMB kalibratory 3 komplety 48. CKMB kontrola 3 komplety 49. Kannabinoidy reagent 100 testów 50. Kannabinoidy kalibratory 1 komplet 51. Kannabinoidy kontrole 3 komplety 52. D - dimery reagent 200 testów 53. D - dimery kalibratory 2 komplety 54. D - dimery kontrole 3 komplety 55. Sonda /igła/ 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wpłaty wadium w wysokości 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie, że oferent zobowiązuje się do przestrzegania warunków zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21.01.2009 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. z dnia 11 lutego 2009) Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach