Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa odczynników

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6198601 , fax. 12 6198668
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6198601, fax. 12 6198668
    REGON: 000298583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa odczynników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych (dotyczy pakietu 2,3, 4) oraz dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego (dotyczy pakietu 1) w ramach 4 pakietów, których szczegółowy opis (wraz z formularzami cenowymi) zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) sukcesywnie częściami/partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie jednakże nie dłuższym niż 4 dni od daty złożenia zamówienia(w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 3. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy odczynników według zamówień składanych pisemnie, faksem lub e-mailem przez pracownika laboratorium medycznego zgodnie z asortymentem wskazanym w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1B do SIWZ. 4. Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy który należy uwzględnić w cenie oferty, miejsce dostaw: Medyczne Laboratorium Diagnostyczne w siedzibie Zamawiającego. 5. Wydzierżawiający zobowiązuje się do zainstalowania i uruchomienia przedmiotu dzierżawy w uzgodnionym miejscu i terminie, a także do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie obsługi przedmiotu dzierżawy w miejscu wskazanym przez Dzierżawcę (dotyczy Pakietu nr 1). 6. Oferowane odczynniki zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych muszą posiadać odpowiedni dokument dopuszczający do obrotu i używania na terenie Polski, jeżeli są wyrobami medycznymi. Zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych. 7. Ilość podana w załączniku nr 1B do SIWZ, może ulec modyfikacjom (zmniejszeniu/zwiększeniu) w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w załączniku w ramach każdego z pakietów, w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami PZP., jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ (w tym załączniku nr 1B), bądź też przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego – wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk oferowanych wyrobów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski. 10. Ponadto Zamawiający wymaga, aby przy pierwszej dostawie towaru wybrany wykonawca dostarczył Zamawiającemu: 10.1. Instrukcję obsługi dla wydzierżawionego sprzętu laboratoryjnego w języku polskim – zawierającą wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje (dotyczy pakietu 1); 10.2. deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie sprzętu laboratoryjnego, będącego przedmiotem dzierżawy znakiem zgodności CE oraz paszporty techniczne sprzętu laboratoryjnego (dotyczy pakietu 1); 10.3. deklaracje zgodności dotyczące odczynników(dotyczy pakietu 1-4);. 10.4. formularz zamówienia (zawierający dane niezbędne do złożenia zamówienia w szczególności nazwę asortymentu, nr katalogowy itp. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia/zestawienie parametrów technicznych - zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ. 3. Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt. w pkt 6.1 lub 6.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach