Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa nowych żelbetonowych płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x150x15.

Gmina Gronowo Elbląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-335 Gronowo Elbląskie, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 315 623 , fax. 552 315 623
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gronowo Elbląskie
    Łączności 3
    82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 315 623, fax. 552 315 623
    REGON: 170748070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa nowych żelbetonowych płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x150x15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) nowych żelbetonowych płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x150x15, klasa betonu B30(C25/30), podwójnie zbrojone drutem fi 8 oraz fi 12, w ilości 768 szt. Płyty drogowe powinny odpowiadać wymaganiom PN-EN 206-1:2003, PN-88/B-06250, powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej zgodnie z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aprobaty technicznej i deklaracji zgodności na zaoferowane płyty. Dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach od 7:00 do 15:00, sukcesywnie według potrzeb w miejsca wskazane przez Zamawiającego na teren Gminy Gronowo Elbląskie. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia( w tym transportu). Każda dostawa będzie weryfikowana przez Zamawiającego i przy niespełnieniu powyższych wymagań może nie zostać odebrana. UWAGA Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (aprobata techniczna), że oferowane przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 24 miesięcy od dnia dokonania dostawy, maksymalny 36 miesięcy od dnia dokonania dostawy. 3.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 5.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagać w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp (informacja dotycząca otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ(oryginał). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2)Formularz oferty, 3)Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy), 4) zobowiązanie innych podmiotów(jeżeli dotyczy), 5)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach