Przetargi.pl
sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej oraz dzierżawa dystrybutorów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej oraz dzierżawa dystrybutorów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej oraz dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów Zamawiający wymaga, aby woda mineralna: ? była źródlana, niegazowana, nisko lub średniozmineralizowana, ? była dostarczana w oryginalnych plastikowych baniakach o pojemności od 15 do 25l, opakowania muszą posiadać zaświadczenie podmiotu upraw-nionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty od-powiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ? była zdatna do spożycia w okresie minimum 2 miesięcy od dnia dostawy, ? posiadała jakość zgodną z określoną w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2004 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, natu-ralnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 276, poz. 2738). Zamawiający wymaga, aby dostawa wody do jednostek organizacyjnych PG na-stępowała sukcesywnie, co dwa tygodnie lub w przypadku wcześniejszego zuży-cia wody, według potrzeb poszczególnych jednostek organizacyjnych PG, po do-konaniu dodatkowego zamówienia pisemnie lub faksem. Transport wody do jed-nostek organizacyjnych PG i rozładunek leży w gestii Wykonawcy. Wykaz jedno-stek organizacyjnych PG oraz osób upoważnionych do odbioru wody zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. B. Dzierżawa dystrybutorów: Wykonawca wydzierżawi na okres trwania umowy dwa rodzaje dystrybutorów: - 183 szt. urządzeń grzewczo-chłodzących do dozowania wody (elektrycz-ne) oraz 8 szt. sezonowych, - 2 szt. urządzeń do dozowania wody o temperaturze pokojowej (mechaniczne). Zamawiający wymaga, aby dystrybutory posiadały zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpo-wiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, były czyste, este-tyczne i bez uszkodzeń. W używanych dystrybutorach przed dostarczeniem ich Zamawiającemu winna być przeprowadzona sanityzacja na koszt Wykonawcy. Dostarczenie dystrybutorów do jednostek organizacyjnych PG oraz odbiór po wygaśnięciu umowy leży w gestii Wykonawcy. Dystrybutory muszą być zainsta-lowane w jednostkach organizacyjnych PG wraz z pierwszą dostawą wody, w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, z wyjątkiem 8 dodatkowych (sezonowych) dystrybutorów elektrycznych (1 dla Działu Kształcenia i Realizacji Dydaktyki w okresie czerwiec-lipiec, 1 dla Działu Spraw Pracowniczych w okresie czerwiec-wrzesień dla Ośrodka Wypoczynkowego PG w Czarlinie oraz 6 dla Działu Karier i Spraw Studenckich w miesiącu kwietniu). Dystrybutory zamawiane w ramach prawa opcji (jak również 8 dystrybutorów se-zonowych) muszą być zainstalowane w jednostkach organizacyjnych PG w cią-gu 5 dni od dnia powiadomienia o tym Wykonawcy. Miejsce zainstalowania dys-trybutorów w jednostkach organizacyjnych PG wskażą wyznaczeni pracownicy Zamawiającego ( wykaz pracowników przekazany zostanie po podpisaniu umo-wy). Naprawa awarii dzierżawionych dystrybutorów w gestii Wykonawcy. W przypadku awarii dystrybutora, Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę faksem lub pi-semnie, a ten w ciągu 24 godzin od odebrania zgłoszenia awarii usunie awarię lub wymieni dystrybutor na sprawny. Wykonawca musi odebrać dystrybutory w ciągu 4 dni roboczych od dnia wygaśnięcia umowy. C: Sanityzacja dystrybutorów w okresie trwania umowy. W ciągu 12 miesięcy trwania umowy Wykonawca dokona 2 obowiązkowych sani-tyzacji dzierżawionych dystrybutorów. Zamawiający wymaga aby pierwsza sani-tyzacja dystrybutorów została przeprowadzona po czterech miesiącach a druga po ośmiu miesiącach od dnia zainstalowania urządzenia u Zamawiającego. Sani-tyzacja wszystkich dzierżawionych dystrybutorów winna być wykonana w okresie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Terminy przeprowadzenia sanityzacji wskaże Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 411100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w wa-runki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Mini-strów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać za-mawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. POZOSTAŁE DOKUMENTY: 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowana woda odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych. 4. Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do bezpośredniego kontaktu z Za mawiającym podczas realizacji zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach