Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 (cztery) Części. 2.1. Część 1 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich i budowlanych musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4a do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Wyzwolenia 18E w Siemianowicach Śląskich. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00. 2.2. Część 2 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich i budowlanych musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4b do SIWZ - w odniesieniu do Części 2 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 10 oraz przy ul. Michałkowickiej 105. 2.3. Część 3 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 3 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich i budowlanych musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3c do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4c do SIWZ - w odniesieniu do Części 3 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Wyzwolenia 18E w Siemianowicach Śląskich. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00. 2.4. Część 4 zamówienia: „Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 4 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane narzędzia, materiały malarskie i budowlane będą fabrycznie nowe i wolne od wszelkich wad fizycznych a w szczególności technicznych, technologicznych, materiałowych lub wykonawczych, jak również wolne są od jakichkolwiek wad prawnych, praw osób trzecich oraz, że spełnią wszelkie normy stawiane materiałom i narzędziom przez prawo w tym zakresie. Termin ważności materiałów malarskich i budowlanych musi wynosić co najmniej 3 miesiące od każdej dostawy. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3d do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów malarskich, budowlanych i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4d do SIWZ - w odniesieniu do Części 4 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu Zamawiającego przy ul. Wyzwolenia 19b lub Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Wyzwolenia 18E w Siemianowicach Śląskich. Dostawy będą realizowane w godzinach 6.00 – 14.00. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a, Dodatek nr 1b do SIWZ, Dodatek nr 1c do SIWZ, Dodatek nr 1d do SIWZ b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SWIZ (Załącznik nr 1 do Oferty) c) pełnomocnictwo (Załącznik nr 2 do Oferty) (jeśli dotyczy) d) Formularz cenowy (odpowiednio Dodatek nr 4a do SIWZ, Dodatek nr 4b do SIWZ, Dodatek nr 4c do SIWZ, Dodatek nr 4d do SIWZ, Załącznik nr 3 do Oferty); f) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach