Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. 2.1. Przedmiotem części 1 będzie: sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części 1 określa Dodatek nr 3 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dotycząca części 1, odbywać się będzie w maksymalnie 7 częściowych zamówieniach, wg częściowych zleceń Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 8 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Ilości zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 3 do SIWZ, do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. 2.2. Przedmiotem części 2 będzie: sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części 2 określa Dodatek nr 4 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dotycząca części 2, odbywać się będzie w maksymalnie 7 częściowych zamówieniach, wg częściowych zleceń Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 8 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Ilości zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4 do SIWZ, do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Narzędzia oraz materiały malarskie i budowlane mają być dostarczone, rozładowane i wniesione do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się na ulicy Wyzwolenia w Siemianowicach Śląskich w odniesieniu do Części 1 oraz do magazynu znajdującego się na ulicy Wyzwolenia 19a i 19b w Siemianowicach Śląskich w odniesieniu do Części 2. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ w odniesieniu do części 1 i części 2 zamówienia). 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach