Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu

MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Georgiusa Agricoli 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
    ul. Georgiusa Agricoli 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    REGON: 243220420
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.1.2. Rodzaje zamawianych napojów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1/1 do SWZ.1.3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień cząstkowych w terminie (zgodnym z ofertą), nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu złożenia drogą elektroniczną (e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego.1.4. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.1.5. Zamówione napoje bezalkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane od godziny 8.00 do godziny 14.00. 1.6. Napoje bezalkoholowe pakowane powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych.1.7. Opakowania napojów bezalkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.1.8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. 1.9. W razie stwierdzenia wad dostarczonych produktów, bądź w razie stwierdzenia dostawy produktów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego. 1.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 50% (tj. zrealizowany w 50%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.1.11. Ilości napojów określonych w Załączniku nr 1/1 do SWZ - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu, stanowiącego integralną część Formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15980000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach