Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2012274 , fax. 018 2014906
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
ul. Bronisława Czecha 1 1
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2012274, fax. 018 2014906
REGON: 00032790700046 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mrożonek do COS OPO Zakopane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy mrożonek do Centralnego Ośrodka Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem . Dowóz artykułów na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do internatu Zakopane zlokalizowanego w Zakopanem, ul. Br Czecha 1 oraz do internatu Imperial zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. O. Balzera 1, sukcesywnie - zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał faksem na numer wykonawcy lub telefonicznie najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 08.00 w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153311709
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP i spełniają warunki ogólne określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷4 PZP, wraz z warunkiem szczegółowym, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę, potencjał techniczny i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA, OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków wymaganych na mocy art. 22 ust.1 PZP sporządzone zgodnie z wzorcową treścią ZAŁĄCZNIKA NR 2. Żąda się także złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cos.pl (zakładka Przetargi/Zakopane)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb.
Dodano: 2016-05-27 - Sukcesywna dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawy mrożonek
Dodano: 2015-12-11 - Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców, ryb i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 04.01.2016 - 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-11-16 - Dostawy mrożonek
Dodano: 2015-01-08 - Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców, ryb i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 02.01.2015 - 31.12.2015 r.
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa mrożonek
Dodano: 2014-02-05 - Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców, ryb i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 02.01.2014 - 31.12.2014 r.
Dodano: 2013-11-29 - Sukcesywna dostawa mrożonek (warzyw, owoców i ryb ) w zakresie trzech pakietów
Dodano: 2012-07-10 - Dostawy warzyw i owoców mrożonych
Dodano: 2011-06-17