Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45738 Opole, ul. Chmielowicka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4743697, 457 54 95 , fax. 0-77 4743697, 457 54 95
- Data zamieszczenia: 2016-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
ul. Chmielowicka 6
45738 Opole, woj. opolskie
tel. 0-77 4743697, 457 54 95, fax. 0-77 4743697, 457 54 95
REGON: 53184974400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-758 Opole od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: CPV : 15510000-6 mleko i śmietana, 15511100-4 mleko pasteryzowane, 15511200-5 mleko sterylizowane, 155111210-8 Mleko UHT, 15512000-0 Śmietana, 15551000-5 Jogurt i pozostale przefermentowane przetwory mleczne, 15551300-8 Jogurt, 15551310-1 Jogurt bez dodatków substancji smakowych, 15542100-0 Ser twarogowy, 15545000-3 Ser twardy, 15530000-0 Masło. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilości zamawianych towarów, zawarty jest we wzorze kalkulacji cenowej , który jako załączniki nr 2 do SIWZ stanowią jej integralną część. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15510000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną