Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 47100 Strzelce Opolskie, ul. Strażacka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 613 480 , fax. 774 613 480
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy
    ul. Strażacka 8
    47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 774 613 480, fax. 774 613 480
    REGON: 31049100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.strzelceop.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu: w ilościach: budyń – pudding o różnych smakach kubek nie mniej niż 125g – 3600szt, deser mleczno-budyniowy o smaku czekoladowym, śmietankowym, waniliowym –np. monte lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo kubek -55g - 3700szt, jogurt owocowy kubek nie mniej niż 150g – 4800szt, jogurt naturalny kubek nie mniej niż 180g - 620szt, kefir 2% kubek 400g - 4800szt, margaryna mleczna w kostkach 250g - 450kg, margaryna do smarowania pieczywa - 500g o zawartości tłuszczu co najmniej 60% np. śniadaniowa lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo– 6100szt, masło w kostce 200g o zawartości tłuszczu min. 82% nie solone – 5400szt, mleko w worku foliowym pasteryzowane o zawartości tłuszczu min. 2% - 23500l, , ser smażony z kminkiem – 400kg, ser twaróg półtłusty 1kg – 2400kg, ser żółty twardy typu gouda lub edamski lub inny o łagodnym smaku, nie gorszy jakościowo i smakowo – 1400kg, ser topiony różny 100g – 1300kg, serek homogenizowany nie mniej niż 150g – 960szt, serek śmietankowy typu Almette lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo o różnych smakach kubek 150g - 150szt, serek śmietanowy ziarnisty (wiejski) 150g -7500szt, śmietana w pojemniku 180g -200g o zawartości tłuszczu 30% – 3000szt, śmietana w pojemniku 330g-400g o zawartości tłuszczu 18% - 500szt, serek kanapkowy 125g - 1780szt, maślanka owocowa 400g – 100szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera druk ofertowy załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2. Przedmiot zamówienia wg kodu CPV: 15511210-8 mleko 15512000-0 śmietana 15544000-3 ser twardy 15542100-0 ser twarogowy 15551300-8 jogurt 15431100-9 margaryna 15431000-8 margaryna i podobne produkty 15530000-2 masło Dostawy objęte przedmiotem niniejszej umowy będą realizowane na następujących zasadach: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2, b) dostawy mleka odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godz. 500 – 630 c) asortyment zamawianej dostawy mleka będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, d) dostawy mleka na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, e) dostawy artykułów nabiałowych odbywać się będą trzy razy w tygodniu w godzinach 500 – 630 f) asortyment zamawianej dostawy artykułów nabiałowych będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, g) dostawy artykułów nabiałowych na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, h) przedstawiciel zamawiającego jest obecny przy odbiorze mleka i artykułów nabiałowych lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), i) dostarczane sukcesywnie mleko musi mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 4 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), a pozostałe artykuły nabiałowe muszą mieć aktualną w dniu dostawy co najmniej 30 dniową gwarancję do spożycia (data przydatności do spożycia), j) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, k) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu, l) wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, ł) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy, n) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie, o) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych asortymentów artykułów nabiałowych przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego: 1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. 2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15511210-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk oferty wg wzoru Oferta - załącznik nr 1, 2) formularz cenowy na dostawę mleka i artykułów nabiałowych - załącznik nr 2, 3) wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacji wskazanych w rozdziale 5 pkt. 8 SIWZ) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ , 4) w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty, 5) informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i wydzielone w formie załącznika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach