Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r.”

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r., przeznaczonych do przebudowy, remontu i naprawy dróg i chodników. 2. Kody CPV:  44114100-3 – Gotowa mieszanka betonu. 3. Przedmiotem zamówienia obejmuje asortyment opisany w siwz (ilościowo i rodzajowo) 1) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególne mieszanki lub zaprawy betonowe okaże się większe lub mniejsze od Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabeli powyżej, zgodnie z przepisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego: a) na zwiększeniu ilości (niektórych lub wszystkich - wg wyboru Zamawiającego) zamawianych rodzajów mieszanek lub zapraw betonowych z kol. I tabeli powyżej, do Maksymalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji określonej w kol. V tabeli powyżej, lub b) na zmniejszeniu ilości (niektórych lub wszystkich) zamawianych rodzajów mieszanek lub zapraw betonowych z kol. I tabeli powyżej, o maksymalnie 10 % (-10%) – tj. do Minimalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji (wskazanej w kol. III tabeli powyżej) w stosunku do Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabeli powyżej, 2) Skorzystanie z prawa opcji w zakresie wskazanym w pkt 1) stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 3.1. Wymagania, które muszą spełniać oferowane mieszanki betonowe i zaprawy betonowe: 1) Mieszanki i zaprawy betonowe muszą być I gatunku, wolne od wad, wprowadzone do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz innymi właściwymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005 r. nr 230 poz. 1960), a ponadto muszą spełniać parametry i wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne, w tym wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą ich zgodność z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi. 2) Mieszanki i zaprawy betonowe muszą odpowiadać wymaganiom określonym normą PN-EN 206+A1:2016-12 „Beton – cześć 1 Wymagania, właściwości, produkcja i zgodność” lub równoważne. 3) Pod pojęciem ww. równoważności Zamawiający rozumie, że oferowane mieszanki i zaprawy betonowe spełniają wymagania wymienionej normy w zakresie: Wytrzymałość na ściskanie, Gęstość, Mrozoodporność, Wodoszczelność. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego mieszanki i zaprawy betonowe spełniają wymagania wymienionej normy w ww. zakresie. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenia o zgodności oferowanych materiałów z ww. normą lub w zakresie wymaganej równoważności. 3.2. Wymagania dotyczące dostaw mieszanek i zapraw betonowych: 1) Dostawy mieszanek i zapraw betonowych odbywać się będą w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw. 2) Wykonawca dostarczał będzie mieszanki betonowe / zaprawy betonowe sukcesywnie partiami na wskazane miejsce dostawy (place budowy zlokalizowane na terenie miasta Tarnowa), po uprzednim złożeniu zamówienie przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi rodzaj, ilość zamawianych mieszanek/ zapraw betonowych oraz konkretne miejsce dostawy (place budowy zlokalizowane na terenie miasta Tarnowa). 3) Jednorazowe zamówienia na dostawę partii mieszanki betonowej/ zaprawy betonowej składane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilości 0,3 – 1,5 m3. Dostawy partii mieszanki / zaprawy betonowej będą realizowane przez Wykonawcę do maksymalnie 5 transportów (partii) dziennie w ilości podanej przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu, z tym że łączne dzienne zapotrzebowanie nie przekroczy ilości 7,5 m3 (do 5 transportów dziennie). 4) Mieszanki / zaprawy betonowe dostarczane będą na miejsce dostawy transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. W sytuacji, gdy technologia wbudowania materiału będzie wymagała specjalistycznego transportu Wykonawca dostarczał będzie zamówiony materiał pompo-gruszką. 5) Rozliczenia za odbiór dostarczonej partii mieszanki betonowej/zaprawy betonowej będą odbywać się w formie bezgotówkowej na podstawie faktur wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę w oparciu o odbiory danej dostarczonej partii mieszanki betonowej/zaprawy betonowej dokonane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 6) Podstawą ustalenia rodzaju i rozliczenia ilości dostarczonej Zamawiającemu w ramach partii mieszanki /zaprawy betonowej będą każdorazowo dowody wydania (WZ) wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia z podpisem „za zgodność z oryginałem”) wystawione przez producenta mieszanki /zaprawy betonowej zawierające co najmniej wskazanie ilości i rodzaju dostarczonej w ramach partii mieszanki /zaprawy betonowej - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Do każdego dokumentu (WZ) Wykonawca dołączy wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność dostarczonej mieszanki /zaprawy betonowej z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi oraz dokument potwierdzający dopuszczenie mieszanki /zaprawy betonowej do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. W przypadku przedłożenia faktury bez tych wymaganych dokumentów lub dowodu wydania (WZ) wraz z wydrukiem wagowym bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce do czasu przedłożenia wymaganych dokumentów. 7) Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie jako iloczyn sumy ilości (m3) rzeczywiście odebranej przez Zamawiającego w ramach partii mieszanki/zaprawy betonowej wg dokumentu WZ wraz z wydrukiem wagowym - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oraz ceny jednostkowej za m3 danego rodzaju mieszanki /zaprawy betonowej określonej w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 8) Płatność wynagrodzenia - każdorazowo przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 30 dni od daty dostarczenia tej faktury do siedziby Zamawiającego. 9) Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone mieszanki /zaprawy betonowe wynosi co najmniej 12 miesięcy i liczy się oddzielnie dla każdej partii mieszanki /zaprawy betonowej od dnia dokonania jej odbioru przez Zamawiającego. 10) Pozostałe szczegółowe warunki dostaw i sposób rozliczenia, kary umowne oraz warunki gwarancji określa wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji BIP, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć: a) Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia wg załącznika nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ warunków zamówienia – (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu). Zob. pkt 1 załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy oferta, oświadczenia i dokumenty, które sporządza Wykonawca nie zostały podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07). d) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika w postępowaniu. 5. Wszelkie zmiany w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp., musi być parafowane lub podpisane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będzie ono uwzględnione. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 5) Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie, 6) Wykonawcy występujący wspólnie w formie „konsorcjum” składają jedną ofertę 7) Do oferty konsorcjum załączy dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII. ust. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 10) Warunek posiadania w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni w całości warunek na daną część zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach