Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Obryte 188 188
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
    REGON: 00030892700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich, których dokładne wyszczególnienie oraz szacunkowe ilości zapotrzebowania zawarte zostały w Formularzu asortymentowo - ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej, niż 20% wskazanych w wyżej wymienionym formularzu ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do siedziby Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Obrytem Obryte 188 07-215 Obryte Magazyn spożywczy - mięsny. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych i technicznych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzeba zapewnienia preferowanej przez Zamawiającego najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia- art. 29 ustawy Pzp.Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: nazwę produktu, dane dotyczące składników występujących w określonym produkcie, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta produktu spożywczego, warunki przechowywania w przypadku gdy jakość produktu spożywczego jest uzależniona od warunków przechowywania, oznaczenie partii produkcyjnej, klasę jakości handlowej. Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz Rozporządzeniami wydanymi na jej odstawie ( Dz. U z 2006 r, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi BHP, GMP lub wymaganiami systemu HACCP. Każdy dostarczony produkt winien być pierwszej klasy, zgodny z Polska Normą - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywienia i żywności ( Dz. U z 2006 r, Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności produktu z Polską Normą, normami europejskimi itp. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla mięsa: obce posmaki, zapachy, oślizgłość,nalot pleśni, zazielenienie mięsa, występowanie gruczołów i fragmentów kości. Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wędlin: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, pęknięcia osłonki i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników lub ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, mechaniczne uszkodzenia opakowań, zerwanie plomby,zabrudzenia, objawy obniżenia elastyczności i jędrności, nieprzyleganie osłonki do wędlin. Każda partia dostarczonych towarów posiadać musi Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). Wymagania w zakresie opakowań: Pojemniki plastikowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko dla jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w taki sposób, by nie powodować deformacji i zapewnić elastyczny wygląd gotowego wyrobu.Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w trakcie trwania umowy.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości i wad załatwiane będą z należytą starannością rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy w terminie nie dłuższym, niż 2 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach