Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu ogłasza przetarg
- Adres: 88-110 Inowrocław 2, Parchanie 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58 , fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
- Data zamieszczenia: 2012-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu
Parchanie 9 9
88-110 Inowrocław 2, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58, fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
REGON: 00029561000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu, ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15100000-9; 15112000-6; 15131100-6; 15131120-2; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu (część I), 1 raz na dwa tygodnie (część II). Na poszczególne partie dostawy Zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 i 3). 7. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał traki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 9. W przypadku wątpliwości co do równoważności, Zamawiający w toku postępowania zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego do złożenia wyjaśnień poprzez przedstawienie próbek wybranych pozycji asortymentowych celem dokonania oceny jakościowej. Po zakończonym postępowaniu na wniosek Wykonawców (wniosek należy przesłać w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) Zamawiający na podstawie faktury VAT zapłaci należną kwotę za otrzymane próbki. Cena brutto 1 sztuki próbki nie może być wyższa niż w złożonym w tym przetargu Formularzu Cenowym. W przypadku Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wartość dostarczonych próbek uwzględniona zostanie w fakturze dotyczącej pierwszej dostawy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczanie przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach; b) dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP; c) dostarczanie towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, własnym transportem, na własne ryzyko i koszt; d) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego; e) dołączania do każdej dostawy faktury VAT; f) terminowego dostarczania zamówionych towarów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-07/2016)
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mięsa wołowego ,mięsa wieprzowego, podrobów oraz wędlin wieprzowych i wołowych - CPV 15100000 - 9
Dodano: 2016-04-29 - Mięso i wędliny
Dodano: 2016-04-12 - sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywna dostawa mięsa i jego przetworów do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ORION w Ciechocinku
Dodano: 2016-03-11 - Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r
Dodano: 2015-12-09 - Dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Gimnazjum Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla potrzeb Miejskiego Zespołu Szkół w Skępem w 2016 roku
Dodano: 2015-12-01 - Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-12/2015)
Dodano: 2015-11-24