Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY CMKP (nr sprawy ZP-705/2020)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY CMKP (nr sprawy ZP-705/2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego z siedzibą w Warszawie zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Zamówienie jest podzielone na 5 części: 1) część nr 1 – Meble biurowe i socjalne; 2) część nr 2 – Krzesła obrotowe; 3) część nr 3 – Meble dydaktyczne I; 4) część nr 4 – Meble dydaktyczne II; 5) część nr 5 – Meble tapicerowane. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia, określający wymagania Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 1.1-1.5 do SIWZ. 4. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a także muszą posiadać atesty i certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1.1-1.5 do SIWZ). 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na oferowane meble na okres co najmniej 12 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 1.1-1.5 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rezygnacji z dostawy części przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, co uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy zawartej w ramach każdej z części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert (w postaci papierowej na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Załączniki”): 1) wypełniony formularz ofertowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) części zamówienia na którą(-re) składana jest oferta, oferowanym przedmiocie zamówienia i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i okresie gwarancji – w odniesieniu do części zamówienia na którą(-re) składana jest oferta – oraz o warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1-3.5 do SIWZ – w odniesieniu do części zamówienia na którą(-re) składana jest oferta – zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia poprzez podanie modelu, symbolu oraz producenta oferowanych mebli, b) cenach jednostkowych brutto za poszczególne meble i łącznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, c) spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie podpisane odpowiednio przez mocodawcę albo notariusza – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym): a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu; 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6) w celu umożliwienia oceny w kryterium oceny ofert „Produkcja” opisanym w rozdziale XI SIWZ (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości – w odniesieniu do wszystkich mebli oferowanych w ramach danej części zamówienia – potwierdzającego że: a) oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001, b) oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z systemem zarządzania środowiskowego ISO 14001. /UWAGA: Dokumenty, o których mowa w pkt 6, stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu, jednocześnie złożenie powyższych dokumentów nie jest obowiązkowe i ma na celu jedynie uzyskanie dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert./ 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”): 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach