Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-898 Warszawa, aleja Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 440 60 00 , fax. 224 407 179
- Data zamieszczenia: 2019-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
aleja Solidarności 127
00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 440 60 00, fax. 224 407 179
REGON: 14003987000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawapraga.so.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 do 4 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.) w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń i dokumentów w formie papierowej, w postaci oryginału podpisanego przez podmiot użyczający własnoręcznym podpisem. 2. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej albo w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo musi być złożone poprzez System lub w formie papierowej. Wykonawca, w przypadku składania oferty w Systemie, do oferty winien załączyć pełnomocnictwo sporządzone i przekazane Zamawiającemu w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie kopii posiadanego dokumentu (skanu dokumentu) podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo składane w formie kopii winno być poświadczone przez notariusza i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza poświadczającego jego zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty w formie papierowej Wykonawca składa pełnomocnictwo w oryginale. Pełnomocnictwo składane w formie kopii winno być poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Dodano: 2024-01-24 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do Urządzeń Drukujących
Dodano: 2023-12-20 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i faksów będących nastanie Prokuratury Okręgowej w Warszawie i prokuratur rejonowych jej podległych
Dodano: 2023-06-29 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
Dodano: 2023-06-09 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2023 roku
Dodano: 2023-04-11