Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” akronim CIRCULATE” nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31008 Kraków, ul. Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12
    31008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” akronim CIRCULATE” nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów zużywalnych w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” akronim CIRCULATE” nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Część I zamówienia 2.1.1 Nożyki do jałowego łączenia drenów kompatybilnych ze zgrzewarką TSCD-II Therumo 2.2 Część II przedmiotu zamówienia 2.2.1 Sterylnie indywidualnie pakowane jednorazowe pojemniki mrożeniowe EVA 2.3 Część III przedmiotu zamówienia 2.3.1 Sterylnie indywidualnie pakowany jednorazowy perforator typu „spike” 2.4 Część IV przedmiotu zamówienia 2.4.1 Sterylnie indywidualnie pakowany system transferowy do składników krwi 3.Opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy wraz z kalkulacją ceny zawierają Załączniki A, B, C, D do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia: 4.1 Sukcesywną dostawę materiałów zużywalnych wraz z transportem do Zakładu Transplantologii Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego UJ CM ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków. Dostawy muszą być realizowane do: 7 dni kalendarzowych dla części I, II i III oraz do 14 dni kalendarzowych dla części IV od dnia złożenia każdorazowego zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia odpowiednio faxem lub mailem. 4.2 Wniesienie do wskazanego przez Użytkownika miejsca i pomieszczenia oraz rozładunek. 4.3 Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto w ramach poszczególnych części. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 4.3.1 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza wymianę na odpowiedniki, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 4.3.2 Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na produkty wolne od wad, na swój koszt, w terminie; do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji dla części I, II, III oraz do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji dla części IV. 4.3.3 Minimalny wymagany termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia w momencie dostawy nie krótszy niż 3/4 terminu ważności określonego przez producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 4.3.4 Wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności i warunki przechowywania przedmiotu zamówienia na każdym opakowaniu, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części przedmiotu zamówienia. W zakresie asortymentu wymienionego w Załączniku A, do Formularza oferty, zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwę handlową, nazwę producenta, tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. Ponadto Zamawiający wskazał w załączniku A, do Formularza oferty minimalną jakość produktu oraz warunki równoważności. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i ich elementów z wymaganiami SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i dołączy do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe producenta lub wydruki ze strony internetowej producenta lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach niezbędnych jakie zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu wzorcowego wymienionego w Załączniku A do Formularza oferty Zamawiający nie wymaga dołączenia w/w dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego. 6.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli sukcesywnie; od daty zawarcia umowy do 30.06.2018 r. odpowiednio od jednej do czterech części zamówienia, partiami w zależności od zapotrzebowania maksymalnie; do 7 dni kalendarzowych dla I, II i III części przedmiotu zamówienia oraz do 14 dni kalendarzowych dla IV części przedmiotu zamówienia, od dnia złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach