Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, hemostatyków oraz leków uzupełniających dla SPZZOZ w Pruszkowie w latach 2018-2020 roku.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05800 Pruszków, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 588 002 , fax. 227 287 138
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 42404
    05800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 588 002, fax. 227 287 138
    REGON: 31029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, hemostatyków oraz leków uzupełniających dla SPZZOZ w Pruszkowie w latach 2018-2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych, hemostatyków oraz leków uzupełniających dla SPZZOZ w Pruszkowie w latach 2018-2020 roku. Szczegółowe ilości oraz asortyment dotyczący przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki 2.01-2.15 stanowiące opis przedmiotu zamówienia oraz formularz asortymentowo- cenowy dla poszczególnych części zamówienia. Wykonawca zapewni dostawę materiałów szewnych, hemostatyków oraz leków uzupełniających w terminie max. 3 dni (wedle oferty), przy czym zaoferowanie terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia powyżej 3 dni będzie skutkowało odrzuceniem oferty. W wyjątkowych sytuacjach w trybie tzw. „na cito” tj. nie później niż w ciągu 6 godzin od jego zamówienia w każdy dzień włącznie z sobotami oraz dniami wolnymi od pracy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty transportem własny, do siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika w dni robocze w godz. 7:30- 14:30 w terminie do max 3 dni dla wszystkich leków poza zamawianymi w trybie „na cito” – termin dostawy leków będzie stanowił kryterium dodatkowe ale w odniesieniu do pakietów nr 9,10,13, 14 i Zaoferowanie asortymentu niespełniającego ww. wymagań oraz tych wskazanych w załącznikach nr 2.01-2.15 do SIWZ, w szczególności zawartych w kolumnie pn. „opis przedmiotu zamówienia” ww. załącznika będzie implikowało odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania stałości cen netto leków przez okres obowiązywania umowy pod rygorem odrzucenia oferty. Jednocześnie zamawiający dopuszcza w okresie obowiązywania umowy zmiany cen leków mających ceny urzędowe z chwilą rozpoczęcia obowiązywania nowej ceny urzędowej. Zamawiający nie wymaga, aby ten sam lek oferowany w różnych dawkach był tego samego producenta Zamawiający wymaga zaoferowania terminu płatności nie krótszego niż 60 dni od daty dostawy towarów do zamawiającego pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, a także posiadanie zezwolenie lub koncesji na obrót środkami odurzającymi, jeżeli będą ubiegać się o zamówienie na dostawę tych środków. W przypadku udziału wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zezwolenie musi posiadać każdy z tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Próbki w ilości 2 saszetek/próbek. Należy złożyć po 2 próbki do każdej pozycji w pakiecie. Zamawiający nie wymaga złożenia próbek do następujących pakietów: Pakiet nr 9 Pakiet nr 10 Pakiet nr 13 Pakiet nr 14 Pakiet nr 15 A także do pakietu nr 1 ale tylko w zakresie pozycji nr 15 i 16. Próbki posłużą ocenie w kryterium „jakość”. W pakiecie nr 1 pozycja 15 i 16 nie zostaną ocenione przez Zamawiającego. Próbki muszą zostać przedłożone wraz z ofertą, brak próbek (lub ich niekompletność) do terminu składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki służące ocenie w kryterium – nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego. 2) W odniesieniu do parametrów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 2.01-2.15) w zależności od części zamówienia) Zamawiający wymaga dostarczenia katalogów, kart katalogowych czy też oświadczeń producenta w celu oceny, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego. Nie dostarczenie tych dokumentów wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach