Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów stolarskich dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów stolarskich dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu producenta (jeżeli występuje). Przedmiot zamówienia stanowi tzw. koszyk materiałów i będzie służył do wyboru najkorzystniejszej oferty. Podany w przedmiocie zamówienia rodzaj asortymentu, przygotowano w oparciu o dotychczasowe doświadczenia w realizacji tego typu postępowaniach oraz potrzeby Zamawiającego. Jednocześnie zamawiający nie jest w stanie dokładnie zadeklarować jaka ilość oraz asortyment zostanie zrealizowana oraz jakie nadzwyczajne sytuacje mogą wyniknąć podczas trwania umowy. Zastrzega sobie tym samym prawo do niewykorzystania ilości wymienionych w poszczególnych pozycjach (załącznik nr 2) jak również do zamówienia większych ilości niż wskazane- w ramach występujących potrzeb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zapewni iż dostarczany towar, opisany w Załączniku nr 2: będzie fabrycznie nowy, wolny od wad, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz odpowiada wymogom określonym tymi przepisami a w szczególności odpowiada wymogom. `- Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów nie spełnia ogólnie wymaganych norm funkcjonalnych lub jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie produkt wymienić na nowy, wolny od stwierdzonych wad. Warunki dostawy: Nieprzekraczalny czas dostawy od momentu złożenia zamówienia - do 2 dni roboczych. Miejsce dostawy - Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do Biuro Remontów i Eksploatacji, teren CKDUM Bud. C7, ul. Pomorska 251- Uniwersytet Medyczny w Łodzi lub w przypadku prowadzenia inwestycji w inne wskazane przez Zamawiającego. Wartość koszyka obejmuje wszystkie elementy realizacji umowy, w szczególności: koszt samego towaru, opłatę gwarancyjną, koszt ubezpieczenia towaru na czas dostawy, koszt opakowania towaru, koszt dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszt załadunku i rozładunku. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub drogą elektroniczną, przez okres maksymalnie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu przekazanych do realizacji zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441913008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000 zł, słownie: jeden tysiąc zł, 2. Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia (załączyć do oferty) upływa dnia 24.04.2014 r. do godziny 13.00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/30/2014 - Sukcesywna dostawa materiałów stolarskich. - w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, - gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach