Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, , fax. -
REGON: 17030000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 - Materiały reklamowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów reklamowych z nadrukiem, wyszczególnionych przez Zamawiającego, w formularzu cenowym. Tryb dostarczenia materiałów reklamowych z nadrukiem: poszczególne zlecenia przekazywane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej; Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu treści do wykonania wizualizacji nadruku na materiale reklamowym i przedłożenia go (w formie elektronicznej) do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego (poprawki uwzględnione w cenie); teksty i logotypy potrzebne do wykonania wizualizacji nadruków przesyła do firmy realizującej zamówienie Zamawiający; materiały reklamowe zapewnia Wykonawca; zlecenie wykonania wizualizacji należy ująć w zaoferowanej cenie zamówienia; adaptacja projektu ma zostać ujęta w zaoferowanej cenie zamówienia; prawa autorskie do projektów nadruków przechodzą na Zamawiającego; materiały reklamowe powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; Zamawiający zastrzega niewykorzystanie w całości zapisanych ilości; Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych partii artykułów promocyjnych w trakcie trwania umowy bez zmiany cen jednostkowych; wartość dostarczanych materiałów reklamowych do końca trwania umowy, może ulec zmniejszeniu do 30% wartości umowy. w przypadku wykonania projektu nadruku we własnym zakresie przez Zamawiającego materiał do druku przekazany będzie w postaci plików PDF, EPS, CDR z czcionkami zamienionymi na krzywe; 2.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały reklamowe o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w ofercie. 1.1 W przypadku składania oferty pisemnej w formie papierowej: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 1.2 W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ustawy pzp – wymienione w rozdziale VI pkt.1-5 SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik: - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. 2. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w późniejszym terminie - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: 1) Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy gadżetów promocyjnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (etap drugi)
Dodano: 2023-08-09 - Jednorazowa dostawa toreb drelichowych z nadrukiem
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2023-04-03 - Dostawa gadżetów promocyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2023-03-29 - Promocja pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa gadżetów reklamowych
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Miasta Kołobrzeg oraz Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa materiałów reklamowych z oznaczeniami identyfikującymi dla projektu "Współpraca transgraniczna między uczelniami i dużymi obszarami chronionymi w Euroregionie Pomerania (akronim: REGE)
Dodano: 2020-09-04 - Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych w ramach projektu pn. „Inwestycje w zintegrowaną infrastrukturę związaną z transportem niskoemisyjnym na terenie Koszalina”
Dodano: 2020-07-09