Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Karłowicza 40
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4080159 , fax. 077 4393861
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
ul. Karłowicza 40 40
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4080159, fax. 077 4393861
REGON: 53117213500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i odczynników chemicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i odczynników chemicznych dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie 1 roku od podpisania umowy. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części ( pakiety). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.5., które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne części ( pakiety ): Nr pakietu/Nr załącznika/Nazwa pakietu 1/1.1./Materiały opatrunkowe I 2/1.2./Materiały opatrunkowe II 3/1.3.Inne 4/1.4/Odczynniki I 5/1.5Odczynniki II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje sie wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - do potwierdzenia w oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o niezaleganiu wpodatkach i opłatach w stosunku dowłaściwego organu podatkowego -załącznik nr 3,d) Oświadczenie o niezaleganiu wskładkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku od 20.07.2016 do 19.07.2017
Dodano: 2016-04-15 - TLZP/2-23/233/38/2016 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-25 - 8/PN/2016 - płyny i opatrunki
Dodano: 2016-03-10 - DLG.39.559/16 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa wyrobów medycznych tj. ( opatrunki specjalistyczne i przylepce ) w rozbiciu na 2 samodzielne części
Dodano: 2015-10-21 - Dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-09-29 - Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres 1 roku
Dodano: 2015-09-22 - Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres 1 roku
Dodano: 2015-06-09 - TLZP/2-23/233/28/2015 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-02-24