Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
- Data zamieszczenia: 2012-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 14 14
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
REGON: 53244846700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych, wariantowych i równoważnych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I-1 oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji dla Wykonawcy. Składane oferty muszą obejmować całość zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym zamówieniem, na koszt dostawcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze.Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia towaru na cito, który Dostawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 24 godzin. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. Za wykonanie usługi przez podwykonawcę, Wykonawca odpowiada jak za działanie własne. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i asortymentu poszczególnych pozycji zawartych w treści zamówienia i oferty w okresie trwania umowy i w ramach jej wartości. Zmiana ta nie obejmuje przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi częściami. Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania przez cały okres obowiązywania umowy, bez możliwości zaproponowania zamiennika, chyba, że zamiana będzie na korzyść Zamawiającego (np. Lepsze parametry od podstawowych podanych w zamówieniu) i wyrazi on na nią zgodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. Umowa wygaśnie również po upływie okresu na jaki została zawarta umowa niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia katalogów oferowanych produktów Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku od 20.07.2016 do 19.07.2017
Dodano: 2016-04-15 - TLZP/2-23/233/38/2016 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-25 - 8/PN/2016 - płyny i opatrunki
Dodano: 2016-03-10 - DLG.39.559/16 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa wyrobów medycznych tj. ( opatrunki specjalistyczne i przylepce ) w rozbiciu na 2 samodzielne części
Dodano: 2015-10-21 - Dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-09-29 - Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres 1 roku
Dodano: 2015-09-22 - Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres 1 roku
Dodano: 2015-06-09 - TLZP/2-23/233/28/2015 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-02-24