Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3785467 , fax. 034 3785468
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
ul. Sobieskiego 9 9
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3785467, fax. 034 3785468
REGON: 15140600900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie zgodnie z wykazem w załącznikach nr 1A dołączonymi do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w-w warunków 2.1. Ocena spełnienia w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej siwz. 2.2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych - 2.
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem): c)kostki brukowej betonowej d)krawężnika i obrzeży betonowych e)płyt drogowych wielootworowych sukcesywna sprzedaż (zakup bezpośredni u wytwórcy): g)betonu do robót drogowych h)zaprawy cementowo - piaskowej
Dodano: 2016-03-22 - Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą i rozładunkiem do Zamawiającego w 2016 r.
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa materiałów budowlanych, ślusarskich, stolarskich, elektroinstalacyjnych i teletechnicznych oraz instalacyjnych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2016-01-18 - Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą i rozładunkiem do Zamawiającego do końca 2015 r.
Dodano: 2015-10-20 - Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych, malarskich, wodnokanalizacyjnych, elektrycznych
Dodano: 2015-10-06 - Dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych i wodno - kanalizacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (powtórka) DZp.DGt.496.5.P.2015
Dodano: 2015-09-22 - Dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych i wodno - kanalizacyjnych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DGt.320.1.2015)
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa systemu rynnowego, papy oraz blachy
Dodano: 2015-06-19