Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Lądku Zdroju

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Fabryczna 7a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 81 46345 , fax. (074) 8146 345
  • Data zamieszczenia: 2011-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Fabryczna 7a 7a
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 81 46345, fax. (074) 8146 345
    REGON: 89069773000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zbk@ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Lądku Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, narzędzi i wyrobów budowlanych na magazyn Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 7a w Lądku Zdroju według bie?ących zamówień w ilości i asortymentach określonych w załącznikach od numeru 1 do 14 - formularzach asortymentowo - cenowych stanowiących załączniki do SIWZ. 1. Warunki dodatkowe dotyczące zamówienia: - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na magazyn Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 7a w Lądku Zdroju, - dostawy odbywać się będą po pisemnym zło?eniu zamówienia (w formie faxu lub poczty elektronicznej) według ilości oraz asortymentu określonych przez Zamawiającego, - ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej - Dostawy poszczególnych partii materiałów będą następować w terminie do 4 dni od dnia zło?enia zamówienia lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach w najbli?szym terminie uzgodnionym przez strony, - w przypadku awarii Wykonawca zrealizuje dostawę w ciągu 4 godzin od momentu jej zgłoszenia, przy czym na zamówieniu zaznaczony będzie awaryjny tryb dostawy. - Dostawy winny następować w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 14:00 po uprzednim telefonicznym poinformowaniu o dostawie, - Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, ?e przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe, - Zamawiający informuje , ?e ilości asortymentu podane w formularzu cenowym są jedynie ilościami szacunkowymi ( ilość do) i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w czasie trwania umowy, - Zamawiający dopuszcza mo?liwość zło?enia ofert częściowych. Jeden wykonawca mo?e zło?yć jedną ofertę na ka?de zamówienie, - Materiały, których wartość brutto wynosić będzie powy?ej 1 000,00 zł dostarczane będą na koszt dostawcy, - Do ka?dej dostawy Wykonawca dostarczy fakturę VAT, - Reklamacja towaru będzie rozpatrywana w siedzibie Zamawiającego, - Zapłata za dostawy dokonywana będzie na rachunek Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi przepisami a w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, wymienione materiały muszą posiadać atest, świadectwa jakości i wymagane certyfikaty, aprobatę techniczną dopuszczającą do obrotu. Dokumenty dopuszczające do obrotu muszą być dostarczone na ka?de ?ądanie Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równowa?nych tj. produktów o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbli?onych do tych, które zostały określone w formularzach cenowych do SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równowa?ny musi posiadać pewne istotne dla Zamawiającego, zbli?one do produktu zamawianego cechy i parametry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w zale?ności na którą część zamówienia składa ofertę. Dla poszczególnej części przypisana jest określona kwota wadium: Część nr 1 - kwota wadium 2 124,00 zł Część nr 2 - kwota wadium 891,00 zł Część nr 3 - kwota wadium 424,00 zł Część nr 4 - kwota wadium 1 340,00 zł Część nr 5 - kwota wadium 232,00 zł Część nr 6 - kwota wadium 393,00 zł Część nr 7 - kwota wadium 195,00 zł Część nr 8 - kwota wadium 398,00 zł Część nr 9 - kwota wadium 562,00 zł Część nr 10 - kwota wadium 74,00 zł Część nr 11 - kwota wadium 119,00 zł Część nr 12 - kwota wadium 76,00 zł Część nr 13 - kwota wadium 218,00 zł Część nr 14 - kwota wadium 500,00 zł Wysokość wadium zale?y od części, na którą składana jest oferta. W przypadku zło?enia oferty na więcej ni? jedną część, wadium podlega sumowaniu oraz określeniu na którą część zostało zło?one. 2. Wadium mo?e być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, ?e poręczenie kasy; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenie innych instytucji winny zostać zło?one w formie oryginalnego dokumentu. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upowa?nionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umo?liwiający jego identyfikację np. zło?ony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na ka?de pisemne ?ądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium w formie pienię?nej nale?y wnieść przelewem na rachunek bankowy Zarządu Budynków Komunalnych: Powiatowy Bank Spółdzielczy O/Lądek Zdrój Numer konta: 58 9588 0004 3900 1687 2000 0010 z dopiskiem: Wadium na przetarg nr ZP-M/3/2011 Wadium w formie pienię?nej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do dnia 23 września 2011 r. do godz. 10:30 5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.ladek.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach