Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6998605 , fax. 058 6224871
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
ul. Powstania Styczniowego 9b 9b
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6998605, fax. 058 6224871
REGON: 19295394600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych oraz eksploatacyjnych do aparatów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatów Tina i Higieja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie (dotyczy każdego z pakietów) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 dostawy, porównywalne rodzajowo dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 20 000,00 każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ przez Zamawiającego. 5.1. Dodatkowe wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca zaoferuje gwarancję utrzymania stałych cen przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy z zastrzeżeniami zawartymi we wzorze umowy, 2) zaoferuje termin dostawy częściowej nie dłuższy niż 7 dni roboczych, 3) zaakceptuje termin płatności za dostarczony przedmiot zamówienia nie krótszy niż 30 dni, od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, 5) Wymagania stawiane Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie; b) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 0256UCMMiT/AW/09 odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia, na podstawie którego można jednoznacznie stwierdzić że Wykonawca i oferowane przez niego dostawy spełniają warunki i wymagania stawiane w niniejszym postępowaniu - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego Prawa zamówień publicznych -NIE SPEŁNIA. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 5 SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz zrealizowanych co najmniej 2 dostaw takiego samego rodzaju i wartości (każda zrealizowana dostawa o wartości co najmniej 20 000,00zł. z podaniem dla jakiej jednostki opieki zdrowotnej i w jakim okresie (od do) zamówienie zostało zrealizowane, wraz z załączonymi informacjami na temat jakości wykonanego zamówienia, wystawionymi przez upoważnionego odbiorcę tego zamówienia.(przez osoby upoważnione z aktu rejestracyjnego odbiorcy dostawy lub pełnomocnictwa), 3) Oświadczenie dotyczące art. 22, ust.1, i art. 24 i art. 44 Pzp., 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca wraz z ofertą dostarcza: o opisy szczegółowe - potwierdzające że oferowany wyrób posiada cechy jakie w SIWZ określił Zamawiający (opis + zdjęcie z podaniem nr pakietu i nr pozycji)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stymulatorów, elektrod ablacyjnych, cewników, kaniul do pompy, introducerów, cewników do FFR oraz płytek do ablatora dla Pracowni Urządzeń Wszczepiennych Serca i Pracowni Elektrofizjologicznej oraz dla Pracowni Hemodynamicznej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa pasków do glukometrów i płynów kontrolnych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego lub próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą analizatora do OB kompatybilnego z oferowanym systemem 62-PN-2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów do sterylizacji.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów do sterylizacji - 61/PN/2016
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę automatycznych nakłuwaczy do pobierania krwi włośniczkowej z palca
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa wiskoelastyków i akcesorii do fakoemulsyfikatora.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa obłożeń
Dodano: 2016-05-17