Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13 13
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
    REGON: 00028854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Rozwojowo- Badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1. MATERIAŁY JAŁOWE L.p. Asortyment Zapotrzebowanie roczne 1. Strzykawka Janeta 100ml jał. 250 szt. 2. Strzykawka 20 ml x 100 szt. jał. 200 op. 3. Strzykawka 5 ml x 100 szt. jał. 200 op. 4. Strzykawka 10 ml x 100 szt. jał. 250 op. 5. Strzykawka 2 ml x 100 szt. jał. 150 op. 6. Strzykawka do pompy infuzyjnej 50ml jał 1500 szt. 7. Strzykawka insulinówka 1 ml x 100 szt. jał 15 op. 8. Igła do iniekcji nr 0,9 x 100 szt. jał 200 op. 9. Igła do iniekcji nr 0,3 x 100 szt. jał. 10 op. 10. Igła do iniekcji nr 0,8 x 100 szt. jał 200 op. 11. Igła do iniekcji nr 1,1 x 100 szt. jał 200 op. 12. Igła do nakłuć lędżwiowych 1,2 x 90mm jał 25 szt. 13. Kaniula doż 0,8 - 1,2 jał 5000 szt. 14. Pleuracan-zestaw do drenażu opłucnej jał 5 szt. 15. Zestaw do punkcji pęcherza moczowego typu bard jał 5 szt. 16. Igła do iniekcji x 100 szt. 0,6 jał. 10 op. 17. Igła do iniekcji x 100 szt. 0,7 jał 50 op. 18. PRZYRZĄD DO WIELOKROTNEJ ASPIRACJI PŁYNU Z FILTREM PRZECIWBAKTERYJNYM JAŁOWY. Wymagania techniczne: plastikowy kolec z dwoma kanałami infuzyjnymi i powietrznymi, plastikowa płytka umożliwiająca łatwe wprowadzenie do butelki, filtr bakteryjny 0,45um, zabezpieczenie przed przypadkowym zakażeniem miejsca łączenia aparatu ze strzykawką przy otwartej zatyczce, samozamykająca zatyczka zamykająca aparat. 1000 szt. 19. Przedłużacz do pomp infuzyjnych jał 1000 szt. 20. Zestaw do nitrogliceryny do pomp infuzyjnych jał. nieprzepuszczający światła 20 kr/ml, długość 107/272cm, filtr powietrza 3 mikrony, filtr w linii 15 mikronów 150 szt. 21. Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów .jałowy 100 szt. 22. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jał 25000 szt. 23. ZESTAW UNIWERSALNY DO POMP INFUZYJNYCH JAŁOWY, 20kr.ml, DŁUGOŚĆ104 264, FILTR POWIETRZA 3 MIKRONY, FILTR W LINII 15 MIKRONÓW 250 szt. 24. Rękawice 6,5,-8 jał. 2000 par 25. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr.12,14,16jał. 10000 szt. 26. Cewnik do podawania tlenu przez nos jał 300 szt. 27. Cewnik urologiczny Foleya ch/f12, ch/f14, ch/f 16,20 300 szt. 28. Przewód do ssaka z łącznikiem jał. 1000 szt. 29. Dren tlenowy 4,26m jał 1200 szt. 30. Igła iniekcyjna 1,2 x 100 szt. jał. 15 op. 31. Łącznik martwa przestrzeń jał. 300 szt. 32. Zatyczka do cewników jał. 500 szt. 33. Zgłębnik dwunastniczy jał 10 szt. 34. Zgłębnik żołądkowy ch 18 jał 30 szt. 35. Zgłębnik żołądkowy ch 20 jał 30 szt. 36. Zgłębnik żołądkowy ch 22 jał 30 szt. 37. Zgłębnik żołądkowy ch 24 jał 30 szt. 38. Zgłębnik żołądkowy ch 25 jał 30 szt. 39. Zgłębnik żołądkowy ch 26 jał 30 szt. 40. Zgłębnik żołądkowy ch 30 jał 30 szt. 41. Zgłębnik żołądkowy ch 32 jał 30 szt. 42. Zgłębnik żołądkowy ch 36 jał 30 szt. 43. Strzykawka 20 ml do pomp infuzyjnych 250 szt. 44. Cateter 1,1 x 1,7mm/16 G, dł 45 cm,przepływ 36ml/min jał.typu Cavafix 300 szt. 45. Kanka doodbytnicza H24 jał 20 szt. 46. Koreczek do venflonów jał. 2000 szt. 47. Kranik trójdrożny jał 600 szt. 48. Maska do tlenu dla dorosłych jał 1500 szt. 49. Ostrza chirurgiczne nr 25 jał 500 szt. 50. Pinceta sterylna 500 szt. 51. Worek do zbiórki moczu jałowy dla dorosłych 500 szt. 52. Strzykawka 1 ml z igłą do tuberkuliny x 100 szt. 25 op. 53. OBWÓD STERYLNY DO RESPIRATORA Z GAŁĘZIĄ GŁADKI WEWNĘTRZNIE, DŁUGOŚĆ 180 CM. WYPOSAŻONY W TRÓJNIK Y Z DWOMA PORTAMI I KOLANKO Z PORTEM LUER LOCK , PUŁAPKA WODNA. GAŁĄŹ DŁ. 60CM, ŁĄCZNIK 22/22 100 szt. 54. Prowadnica intubacyjna jałowa 100 szt. 55. Rurka ustno gardłowa nr 2,3, 4 jał. 1000 szt. 56. Lancet do testów Prick x 1000 szt. 5 op. 57. Rurka intubacyjna nr 7, 8,9 jał 150 szt. 58. Rurka tracheostomijna jał. nr 7,8,9 30 szt 59. FILTR MECHANICZNY HYDROFOBOWY STERYLNY. SPRAWNOŚĆ W ŚRODOWISKU WILGOTNYM 100%. OBJĘTNOŚĆ FILTRA 35 ML +/-5% . DŁUGOŚĆ UŻYCIA PRZY PACJENCIE 24 GODZINY. 300 szt. 60. FILTR MECHANICZNY HYDROFOBOWY STERYLNY. SPRAWNOŚĆ W ŚRODOWISKU WILGOTNYM 100%. OBJĘTOŚĆ FILTRA 85 ML +/-5% DŁUGOŚĆ UŻYCIA PRZY PACJENCIE 48 GODZIN. 100 szt. 61. Igła typu motylek x 50 szt. 10 op. 62. Szpatułki drewniane jał. do wymazów 100 szt. 5 op. 63. Igła do iniekcji x 100 szt. 0,5 jał. 20 op. Pakiet 2. OPATRUNKI L.p. Asortyment Zapotrzebowanie roczne 1. Gaza niejałowa 500 mb 2. Kompresy gazowe jałowe 10 x1 0 cm x 3 szt. 200 op. 3. Kompresy gazowe niejałowe 10 x 10 cm x 100 1000 op. 4. Nici chirurgiczne 2/0 x 36 1 op. 5. Opaska elastyczna 4 m x 15 cm 10 szt. 6. Opaska gazowa 4 m x 10 cm 30000 szt. 7. Plastry hypoalergiczne 250 szt. 8. Poloplastr 1,25 x 5 m 500 szt. 9. Poloplastr 2,5 cm x 5 m 500 szt. 10. Poloplastr 5 cm x 5 m 200 szt. 11. Polyskin x 200 szt. 3 op. 12. Prestoplastr 10 cm x 6 cm x 100 szt. 6 op. 13. Vena-Plast x 50 szt. 100 op. 14. Wata celulozowa x 5 kg 350 op. 15. Wata opatrunkowa x 0,5 kg 10 op. 16. Opatrunki hydrokoloidowe 12 cm x 24 cm 5 szt. 17. Kompresy jał. 5 cm x 5 cm x 3 szt. 250 op. 18. Opatrunek na rany jał. Absorbujący 7,2 cm x 5cm x 50 szt. 15 op. 19. Pieluchomajtki rozm. Mx 30 szt. 1 op. 20. Pieluchomajtki rozm. Lx 30 szt. 1 op. 21. Sterylny, samoprzylepny opatrunek na ranę pooperacyjną z absorbcyjną , nieprzywierającą warstwą chłonną, nasączoną płynem przeciwdrobnoustojowym PHMB, rozmiar 10 x 12,5 cm x 25 szt. 1 op. 22. Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dożylnych, nasączona płynem PHMB 5 x 5 cm x 70 szt. 1 op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Pakiet 1- 2000 zł Pakiet 2- 2000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ e) Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania asortyment objęty zamówieniem- zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach