Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2012-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych wg załącznika nr 2 do Warsztatów Konserwacyjno Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiot zamówienia został opisany w załączniku 2 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu trzech dni licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składany za pomocą pisma lub faxu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż wymagany przez Zamawiającego pod warunkiem, że spełnia on wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) kolumnę nazwa producenta i typ proponowanego przez Wykonawcę asortymentu równoważnego oraz karty charakterystyki towaru pochodzącej od producenta. Opis techniczny na opakowaniu musi być zgodny z kartą charakterystyki. Gdy w/w kolumna zostanie pusta lub przekreślona Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment wskazany w kolumnie opis przedmiotu zamówienia i będzie takiego wymagał podczas realizacji umowy. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, b) muszą być fabrycznie nowe, c) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia (dostawa i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych w łazienkach, dozowników i podajników, dostawa koszy i pojemników na śmieci, dostawa i montaż myjko-dezynfektorów i dostawa profesjonalnych urządzeń do sprzątania) do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-03-10 - Sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych stalowych do Warsztatów Konserwacyjno Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM.
Dodano: 2015-09-24 - Sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych miedzianych do Warsztatów Konserwacyjno Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM.
Dodano: 2015-03-30 - sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych stalowych do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM w Poznaniu.
Dodano: 2014-09-29 - Dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz artykułów higienicznych (naczynia jednorazowego użytku, artykuły kuchenne, czajniki elektryczne, ręczniki papierowe, papier toaletowy, chusteczki higieniczne) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 44/14
Dodano: 2014-09-23 - sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych niezbędnych do prowadzenia remontów obiektów Uczelni
Dodano: 2010-03-09