Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów i artykułów biurowych dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30.19.00.00-7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał Zamówienie w terminie: od podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r. Termin realizacji dostawy po dokonanym zgłoszeniu maksymalnie następnego dnia roboczego do godz.15:00, we wskazane przez osobę upoważnioną miejsce wg. warunków i wykazu adresów zawartych w umowie Materiały, które wymagają określenia terminu ważności, będą go miały wyraźnie zaznaczony na opakowaniu, a w przypadku braku takiego na dokumencie dostawy. Dostawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem we wskazane przez zamawiającego miejsce wg. zasady door to door Dopuszcza się składanie ofert na równoważne materiały i artykuły biurowe o standardzie nie gorszym niż posiadają wymienione w SIWZ w załączniku nr 2. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Podane ilości towaru, przewidziane do realizacji w okresie trwania umowy są szacunkowe Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Każdy wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 pzp. Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo - biurowych przez okres 24 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów papierniczych i tonerów.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna (realizowana etapami) dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru biurowego do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-08 - Materiały biurowe
Dodano: 2016-01-26