Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 84 94 , fax. 74 848 84 94
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
    ul. Ratuszowa 6
    58304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 84 94, fax. 74 848 84 94
    REGON: 2069886400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym, który stanowi zał. 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. . Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzu asortymentowo – cenowym) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca ma obowiązek odebrać zużyty sprzęt elektryczny, zgodnie z Ustawą z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. poz. 1688) w terminie wskazanym w ofercie oraz wystawić protokół odbioru, wymagany przepisami prawa. Dostawy materiałów oznaczonych kolorem żółtym w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy będą realizowane w terminie oferowanym przez Wykonawcę, stanowiącym kryterium oceny oferty, nie dłuższym niż 12 godzin od momentu złożenia zamówienia. Dostawy asortymentu specjalistycznego realizowane będą nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 15:30. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych. Zamawiający zastrzega, ze w trakcie realizacji niniejszej umowy nie obowiązuje minimum logistyczne. Jednorazowe zamówienie może dotyczyć jednego produktu bez względu na jego cenę. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować takie zamówienie w czasie wskazanym w ofercie bez naliczania dodatkowych kosztów za taką dostawę. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia przesyłki ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy. Wszystkie dostarczane produkty muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy zamówionego zgodnie z umową towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tego towaru u innego kontrahenta i obciążenia tym kosztem Wykonawcy ( zakup interwencyjny) który ma obowiązek uregulować należność w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający zobowiązany jest udokumentować Wykonawcy koszt poniesiony na zakup towaru. Wykonawca zostanie obciążony karami umownymi, zgodnie z zapisami umowy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się odpowiednio wielkość przedmiotu umowy oraz wartość umowy o wielkość tego zakupu. Materiały elektryczne muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia a Wykonawca usunie je na własny koszt w jak najkrótszym terminie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych. Za datę dostawy uważa się datę podpisania Dowodu dostawy przez Przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa towaru innego niż zamówiony traktowana jest przez Zamawiającego jako brak ilościowy.Wykonawca na pisemną prośbę Zamawiającego ma obowiązek w terminie 7 dni dostarczyć zestawienie asortymentowo-ilościowe dokonanych dostaw z podaniem wartości, lecz nie częściej niż raz na kwartał. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca ma obowiązek odbierać do utylizacji zużyte materiały elektryczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Częstotliwość odbiorów Wykonawca przedstawia w ofercie. Stanowi ona jedno kryterium oceny ofert. Wykonawca każdorazowo potwierdza odebranie do utylizacji zużytych materiałów elektrycznych wystawiając stosowny protokół odbioru.Terminy odbioru zużytych materiałów elektrycznych zostaną ustalone przez Strony w trakcie realizacji umowy i potwierdzone drogą elektroniczną. Za niedotrzymanie terminu Zamawiający naliczy kary umowne zgodnie z zapisami umowy. W trakcie realizacji umowy Wykonawca wystawiać będzie faktury miesięczne obejmujące wszystkie dostawy w okresie 1 miesiąca kalendarzowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2000,00 ( słownie: dwa tysiące złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., nr 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899, PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 37/2018
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 7. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 8. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach