Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2015-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów oraz środków czystości do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń posiadanych przez zamawiającego. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia i wielkość zapotrzebowania zawiera załącznik nr 1 do DIWZ. a) Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup artykułów w ilościach podanych w kolumnie Ilość gwarantowana bez opcji. b) Pozostałe ilości (opisane w kolumnie Ilość opcjonalna) będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego, zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji. c) W ramach opcji Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 1 do umowy asortymentu do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 2. Oferta powinna uwzględniać wycenę następujących usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj.: - dostawa do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30; - rozładunek i ustawienie w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu zamawiającego (wstawienie do wnętrza magazynu, wielkość bramy 2,50 x 2,40 m); - nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania. W przypadku wady opakowania, Wykonawca wymieni je na nieuszkodzone na własny koszt; - odbieranie pojemników po wydanych materiałach eksploatacyjnych (pojemniki, np. beczki 200 L i powyżej); - dostarczanie i systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji) świadectw jakości i kart charakterystyki (zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki). 2.1. UWAGA! Zamawiający nie dysponuje wózkiem widłowym. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków i wymogów określających przedmiot zamówienia zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających parametry i opis techniczny dla oferowanych produktów zamiennych oraz produktów wskazanych w poz. 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 47, 51 formularza ofertowego (zał. nr 1 do DIWZ). Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów określających parametry w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD. Przedstawione dokumenty muszą zawierać informacje określające dokładnie typ i parametry, pozwalające na jednoznaczne porównanie z wymogami zawartymi w dokumentacji postępowania oraz jego jednoznaczną identyfikację. 3.1. Powyższe dokumenty powinny być trwale złączone w oddzielnym pakiecie (zszyte) wraz z opisem pozycji których dotyczą. 4. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę. 6. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 5 do DIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Prawo opcji. 8.1. Zamawiający, zgodnie z treścią pkt 1.1., zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od faktycznych potrzeb. 8.2. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy (załącznik do oferty: Opis i kalkulacja). 8.3. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 8.4. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 9. Zamawiający nie zamierza dokonywać zakupu produktów w procedurze zwolnionej od akcyzy zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. O podatku akcyzowym (Dz.U. z 2009 r., Nr 3 poz. 11 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 lutego 2009 r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego (Dz.U. z 2009 r., Nr 32, poz. 228).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach