Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp. 1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z jego opisami, zawiera załączniki nr 1 do SIWZ. 1.2.Wykonawca nie może zmieniać samodzielnie sugerowanej przez zamawiającego wielkości opakowania określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmiana jest możliwa jedynie po uzyskaniu aprobaty zamawiającego przed złożeniem oferty. 1.3. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu, do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw. 4. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1 do SIWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj. w szczególności: a) realizowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:30 pojazdem wyposażonym w windę rozładunkową, na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się przy ul. Bieławin 5 w Chełmie; b) rozładowanie i ustawienie zamówionego asortyment w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu Zamawiającego (wstawienie do wnętrza magazynu, wielkość bramy 2,50 x 2,40 m, Zamawiający nie dysponuje wózkiem widłowym); c) nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania. W przypadku wady opakowania wymienienie ich na nieuszkodzone na własny koszt; d) odbieranie pojemników po wydanych materiałach eksploatacyjnych (pojemniki, np. beczki 200 L i powyżej). e) dostarczanie i systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji) świadectw jakości i kart charakterystyki (zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki). 7. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie zamierza dokonywać zakupu produktów w procedurze zwolnionej od akcyzy zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2020 r., poz. 722 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 1 sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do pojazdów, maszyn i urządzeń, tj.: olejów i/lub smarów o wartości umowy co najmniej 100 000,00 zł netto, która była realizowana co najmniej 6 miesięcy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2. W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadku spełnienia wobec niego przesłanek wynikających z art. 24 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz pkt. 16-20 może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2.3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 2.2. 2.4. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 19, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. 2.5. Zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. 2020, poz. 814 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. 2020,. poz. 1228). 2.6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. VIII INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 2. Zgodnie z art. 24aa Zamawiający przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII SIWZ pkt 4. 3.1. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1. Wykaz wykonanej a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do pojazdów, maszyn i urządzeń, tj.: olejów i/lub smarów o wartości umowy co najmniej 100 000,00 zł netto, która była realizowana co najmniej 6 miesięcy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu, należy przedłożyć: 4.2.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie ust. VII pkt 2.5. 4.3. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 4.3.1 Dokumenty określające parametry i opis techniczny dla oferowanych produktów zamiennych oraz produktów dla których zamawiający nie wskazał nazwy producenta w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 4.3.2. Oświadczenia producenta (uprawnionego przedstawiciela) do produktów równoważnych, zawierające w swojej treści informację o zgodności oraz mieszalności zaoferowanego produktu zamiennego z produktem do którego zamiennie jest oferowany. W przypadku składania oferty w formie papierowej, zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów określonych w pkt 4.3. niniejszego ustępu: - na płycie CD, DVD lub pendrive. Nazwy plików muszą wówczas być opisane numerem pozycji, której dotyczy dany dokumenty lub - w formie papierowej, wówczas dokumenty powinny być trwale złączone w oddzielnym pakiecie (zszyte) wraz z opisem pozycji (nr pozycji na dokumencie) których dotyczą. Przedstawione dokumenty muszą zawierać informacje określające dokładnie typ i parametry, pozwalające na jednoznaczne porównanie z wymogami zawartymi w dokumentacji postępowania oraz jego jednoznaczną identyfikację. Dokumenty muszą być poświadczone przez wykonawcę. 5. Informacje dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania – załącznik nr 7). 5.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.1. 5.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. VIII pkt 1. 5.8. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. VIII pkt 5.2. odpowiednio do udostępnionych zasobów. 5.9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. VIII pkt 4.2.1: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 7.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oświadczenia opisane w ust. VIII pkt 1, pkt 4.2.1 lub pkt 6 oraz w ust. IX pkt 1, składa każdy z Wykonawców; b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 7.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 7.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 7.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 8. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 7.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty lub oświadczenia muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej wymagane dokumenty lub oświadczenia muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. VIII i IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. IX INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU OKREŚLENIA PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1 Wykonawca przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, biorących udział w postępowaniu, albo informację o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 8). 2. Definicje określa art. 4 ust. 1, 2, 3, 4 i 14 Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach