Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
- Data zamieszczenia: 2014-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
ul. Marymoncka 99/103 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
REGON: 00028909300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH (nr sprawy:ZP-161/14) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie sukcesywnie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakościowej i ilościowej na dostarczone materiały eksploatacyjne, przy czym gwarancja obejmuje także wady materiałów eksploatacyjnych wynikłe w trakcie jego eksploatacji do czasu wyczerpania w całości medium drukującego w danym produkcie. Gwarancja jakościowa udzielona jest na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy. 5. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być: 1) wolne od wad fizycznych i prawnych; 2) fabrycznie nowe, pełnowartościowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane, wolne od wad technicznych; 3) oryginalnie zapakowane, oznakowane etykietą producenta i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, w szczególności wskazującym listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu ISO/IEC 19752 (dla wkładów do monochromatycznych drukarek laserowych), ISO/EIC 19798 (dla wkładów do kolorowych drukarek laserowych) lub ISO/IEC 24711 (dla wkładów do drukarek atramentowych), zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz okres ważności; 4) rozpoznawane przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub Produktu, nie może być uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów drukujących. 6. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% łącznej wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w Załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Wartość zamówienia ustalono na kwotę: 116 260,00 PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl/?cat=15
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-07-15 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, znak sprawy: AZP-2401-02/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów dla GDDKiA.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia 07.06.2016r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów.
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę tonerów do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-03-11 - Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
Dodano: 2016-02-15