Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33-170 Tuchów, ul. Jana III Sobieskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 14 6210562 , fax. +48 14 6210564
- Data zamieszczenia: 2020-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 69C
33-170 Tuchów, woj. małopolskie
tel. +48 14 6210562, fax. +48 14 6210564
REGON: 85274782500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dorzeczebialej.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na sieć wodociągową na potrzeby Spółki Komunalnej „Dorzecze Białej” Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na sieć wodociągową (zwane dalej częściami wod.) na potrzeby Spółki Komunalnej „Dorzecze Białej" Sp. z o. o. w Tuchowie. 2. Zestawienie materiałów eksploatacyjnych na sieć wodociągową stanowiących przedmiot zamówienia wraz z określeniem ich parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający będzie używał nazw własnych dla armatury wodociągowej ponieważ asortyment, który będzie dostarczany w ramach tej części musi być kompatybilny z armaturą zamontowaną na sieciach eksploatowanych przez Spółkę. Z uwagi na sprawne i szybkie działania zmierzające do usunięcia awarii na istniejących sieciach oraz z uwagi na duże doświadczenie w stosowaniu części zamiennych, Zamawiający oczekuje dostarczenia niektórych części wod od konkretnego producenta. 4. Szacunkowa ilość zamawianych części jest ustalona na podstawie „zużycia” w 2019r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości części opisanych w zał. nr 1. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości. 5. Części wod. muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. W załączniku nr 1 do SIWZ podano szczegółowy opis części wod. spełniających wymogi jakościowe stawiane przez Zamawiającego. 6. W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanych produktów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego. 7. Wymagania dodatkowe: a. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami; b. Miejsce dostaw przedmiotu zamówienia: siedziba Spółki Komunalnej „Dorzecze Białej" Sp. z o. o. – Stacja Uzdatniania Wody w Lubaszowej, 33-172 Siedliska 1. c. Wykonawca wyładowywać będzie przedmiot zamówienia do magazynów Spółki; d. Dostawa – realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy; e. Wykonawca musi zapewnić kompletność asortymentu. Wymagany asortyment musi być nowy i dobrej jakości. f. Wykonawca jest zobowiązany udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar - z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 13. g. Dostawa zamówionych części wod. realizowana będzie w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia - z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 13. h. Każdorazowa sprzedaż części będzie dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w „Kalkulacji cenowej” stanowiącej załącznik nr 2A. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów instalacyjnych spełniających obowiązujące (dla danych materiałów) normy dopuszczające je do obrotu, posiadających atest PZH i aprobatę techniczną dopuszczającą do stosowania w budownictwie, konstrukcyjnie ze sobą kompatybilnych (średnice, przepływy). Dodatkowo dla hydrantów należy przedstawić atesty z Instytutu Pożarnictwa. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy zażąda dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich atestów i certyfikatów. Wgląd do tych dokumentów będzie obligatoryjnym warunkiem udzielenia zamówienia. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W sprawach dot. organizacji wykonania zamówienia Wykonawca poda Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy. Jest też odpowiedzialny za całokształt świadczonej usługi, w tym za terminowe i z należytą starannością wykonanie zamówienia. 11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 12. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 7). UWAGA. W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 7) wykonawca nie składa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44160000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną