Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2016-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki 5 oraz ul. Fabrycznej 2 w Piasecznie papieru kserograficznego, komputerowego z performacją oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do umowy - formularze rzeczowo - cenowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 1 500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 500 zł ( pięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy’’
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywne dostawy papieru A4 do magazynu Departamentu Administracyjnego
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Radomiu i podległych jej jednostek
Dodano: 2024-03-12 - ZP/CZD/134/23 Dostawa papieru ksero.
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-07-10 - Sukcesywne dostawy papieru na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
Dodano: 2023-07-09 - Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2023-04-17