Izba Skarbowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 453 68 86 , fax. 077 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2014-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13
REGON: 00102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Izby Skarbowej w Opolu i urzędów Skarbowych województwa opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy, kalki, etykiety itp.) do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych urządzeń użytkowanych przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu posiadanego przez Izbę Skarbową w Opolu i urzędy skarbowe województwa opolskiego oraz wielkości szacunkowe określone jako maksymalne ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera wykaz zamawianych materiałów, będący jednocześnie formularzem cenowym, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, wykazano szacunkowe ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w celu obliczenia wartości oferty przez Wykonawców oraz porównania ofert przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Szacunku dokonano przy zachowaniu maksymalnej rzetelności i staranności. Faktyczna ilość dostarczanych materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Jednostek Administracji Podatkowej, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania. Ilości te mogą się nieznacznie różnić od podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające ze zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiane materiały eksploatacyjne zostały określone poprzez wskazanie producenta, typów urządzeń, łącznie z numerami katalogowymi oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nadanych przez producenta. Wskazane dane mają służyć celom informacyjnym przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców, a Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są wysokiej jakości, nie gorszej niż materiały oferowane przez producenta urządzeń i materiałów eksploatacyjnych, zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz właściwe opakowanie i oznakowanie, umożliwiające identyfikację terminu przydatności do użycia, ilość wykonanych kopii, rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne itp.) oraz zawierają wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp. bez konieczności naruszania opakowania. Z uwagi na wymogi dotyczące gwarancji, stawiane przez producenta sprzętu, do urządzeń specjalnie oznaczonych przez Zamawiającego należy dostarczyć wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne wyspecyfikowane przez producenta danego urządzenia. W przypadku pozostałych urządzeń Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. Pod określeniem materiały równoważne Zamawiający rozumie takie, które są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały te są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych od oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Przez równoważne Zamawiający rozumie również materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100 % z nowych części, nieregenerowane, nie noszące śladów użytkowania o wydajności i jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszających w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający za dowód uzna oświadczenie Wykonawcy. Dostarczane materiały powinny posiadać datę ważności, umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantującą użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu. W wykazie zamawianych materiałów eksploatacyjnych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, należy zamieścić opis oferowanych materiałów, zawierający informacje o producentach, typach, rodzajach i parametrach oferowanych elementów składowych przedmiotu zamówienia. Na wniosek jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, od tej jednostki, zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz przedłożenia Karty odbioru odpadu potwierdzającej przekazanie, przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie odpadów, przez Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych. Dostawy następować będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania pocztą elektroniczną lub faksem. Maksymalny termin realizacji dostawy, który Wykonawca określi w złożonej ofercie, nie może być dłuższy niż 4 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów dostarczenia sprzętu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego, w szczególności kosztów opakowania i transportu. W przypadku dostawy produktu złej jakości, który spowoduje uszkodzenie sprzętu, kosztem naprawy z tego tytułu zostanie obciążony Wykonawca. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny lub wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia na własny koszt towaru zgodnego z wymaganiami Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy do siedzib jednostek administracji podatkowej (maks. 4 dni robocze)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu.
Dodano: 2016-03-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/120/2015)
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa 14 zestawów fabrycznie nowych kaset z tonerami (materiałów eksploatacyjnych) do drukarek kolorowych HP Color Laser Jet 2025 finansowana w ramach projektu pn. Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych (Poddziałanie 5.2.1 PO KL) oraz w ramach środków finansowych budżetu województwa opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.41.2015
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa kaset z tonerami do drukarek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim. Nr postępowania: DOA-IV.272.35.2015
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych dla pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, finansowana w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa tonerów do kserokopiarek, drukarek i ploterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Zadanie 1 - Dostawa tonerów do kserokopiarek. Zadanie 2 - Dostawa tonerów / tuszy do drukarek i ploterów. Nr postępowania: DOA-IV.272.16.2015
Dodano: 2015-04-22 - TLZP/2-23/233/44/2015 Zakup i dostawa tonerów , tuszy oraz taśm barwiących
Dodano: 2015-04-20