Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 12 6179655 , fax. 0048 12 6179653
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0048 12 6179655, fax. 0048 12 6179653
REGON: 14058042800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie oraz Ośrodka Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem, wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie wraz z usługą odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych: część 1 – materiały eksploatacyjne A (2117 szt.), część 2 – materiały eksploatacyjne B (402 szt.). 2. Miejscem dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych jest: a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków; b) Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin; c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, 05-140 Serock. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1a, 1b (formularze cenowo – asortymentowe) i 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie: a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2023-12-29 - Dostawy tuszy i tonerów na potrzeby RCKiK w Krakowie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz opasek kodów kreskowych.
Dodano: 2023-04-11 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2022-09-22 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2022-09-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla UMWM
Dodano: 2022-09-07 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz artykułów biurowych
Dodano: 2022-08-05 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2021-03-02