Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (zwanych dalej również „asortymentem”) zgodnie ze Specyfikacją ilościowo - cenową. Realizacja dostaw następować będzie w drodze odrębnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji oraz rękojmi i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z nich wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji oraz rękojmi zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z siedziby Zamawiającego pojemników i opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych celem ich utylizacji. Koszty związane z odbiorem pojemników i opakowań przeznaczonych do utylizacji oraz samej utylizacji ponosi Wykonawca, który nie może żądać od Zamawiającego z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca oświadcza, że przygotowanie do transportu, transport i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych i opakowań odbędzie się na jego koszt i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne zezwolenia na odbiór, transport i magazynowanie odpadów pochodzących z eksploatacji biurowych urządzeń drukujących. Wykonawca wystawi Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadu (KPO) bezpłatnie przy każdorazowym odbiorze pojemników i opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych na formularzu zgodnym ze wzorem ujętym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. ( z późn. zmianami) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. (wzór karty przekazania odpadów załącznik nr 3 Projektu umowy) Dostarczane w ramach zawartej umowy materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie refabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania. Materiały eksploatacyjne muszą być w oryginalnych opakowaniach z podaną na opakowaniu nazwą producenta z jego logo, miejscem wytworzenia, etykietą, nr katalogowym, podanymi: nazwą / typem produktu oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji umowy, nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń, do których materiały są przeznaczone. Materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, muszą posiadać gwarancję realizowaną przez wykonawcę w całym deklarowanym w ofercie okresie gwarancyjnym. Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itp. od fabrycznie nowych, oryginalnych materiałów producenta urządzeń lub przez niego zalecanych, muszą zostać wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ekspertyzą i naprawą urządzenia w tym między innymi kosztów wymiany bębna, głowic, itp., jeżeli uszkodzenie spowodowane zostało stosowaniem materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta uszkodzonego urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną (telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty uzyskania opinii (ekspertyzy) oraz naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy pochodzić będą z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej i zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz że są wytworzone zgodnie z prawami patentowymi (w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wkładów drukujących równoważnych do urządzeń drukujących/ kopiujących muszą być nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych lub zalecanych przez producenta urządzenia w tym, między innymi, w zakresie uzyskiwanej: - wydajności druku (ilości stron); - jakości wydruku zapewniającej: uzyskanie wydruku z jakością o określonej rozdzielczości nie gorszą niż wynika to ze specyfikacji technicznej producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty, wierność odtwarzania szerokiego spektrum barw w przestrzeni barw chromatycznych i achromatycznych (równoważność odtwarzania wszystkich barw z ich odcieniami i jasnościami),odporność wydruku na działanie: światła, wilgoci i wody, odporność wydruku na ścieranie; - zgodności parametrów jakościowych wydruku na różnych nośnikach druku (folii, papierze o różnej gramaturze i innych), które mogą być użyte zgodnie ze specyfikacją producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty. Wkłady muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność. Opis przeznaczenia materiału równoważnego musi być zgodny z opisem przeznaczenia zamawianego materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia (wskazanie kompatybilności z wszystkimi urządzeniami, do których przeznaczony jest oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producenta urządzenia). W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym Wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z tytułu jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji ilościowo-cenowej – załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust 1 pkt 23, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach