Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (drukarki, faksy, urządzenia wielofunkcyjne) w liczbach i asortymencie zawartych w formularzu cenowym (załącznik nr 4 do SWIZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych według marek (producentów) sprzętu biurowego będącego aktualnie w użytkowaniu Zamawiającego. 3. Zamawiający pod pojęciem fabrycznie nowe materiały rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności pojemników z tuszem lub tonerem. 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo, bezawaryjność i nie naruszą praw patentowych producentów materiałów eksploatacyjnych OEM. 5. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt: pojemność, nazwę producenta, kod(symbol) produktu, modele sprzętu do którego materiał jest przeznaczony. 6. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 7. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji dotyczących urządzenia, do którego są przeznaczone materiały eksploatacyjne i przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność z tego tytułu. 8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały, liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń w zakresie liczbowym i asortymentowym. 9. Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność materiałów eksploatacyjnych ( w tym brak współpracy z programowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem) niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych lub materiały eksploatacyjne są niezgodne z warunkami umowy i ofertą Zamawiający złoży stosowną reklamację. 10. Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamację z tytułu wadliwych dostaw materiałów eksploatacyjnych lub niespełniających warunków umowy i oferty, drogą faksową lub pocztą elektroniczną. 11. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na materiał eksploatacyjny nowy, wolny od wad w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. 12. Obowiązek odebrania od Zamawiającego wadliwych, reklamowanych materiałów eksploatacyjnych oraz ponownego dostarczenia materiałów wolnych od wad do Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 13. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów naprawy drukarki urządzenia wielofunkcyjnego faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się opinię ekspertyzę wystawioną przez serwis obsługujący dane urządzenie. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w serwisie w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy opinii ekspertyzy serwisu a Wykonawca zapłaci na konto bankowe Zamawiającego równowartość kosztów naprawy w terminie 2 dni od przedstawienia mu ekspertyzy opinii. 14. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 15. Za równoważne materiały eksploatacyjne, to jest innych producentów niż wymienieni w formularzu cenowym Zamawiający uznaje: - materiały eksploatacyjne kompatybilne ze sprzętem do którego są zamówione, o parametrach i standardach jakościowych tych samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność) od materiałów oryginalnych, nie ograniczające praw patentowych materiałów oryginalnych. 16. Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy urządzenia z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem (np. po instalacji materiału w urządzeniu, na monitorze lub panelu kontrolnym nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty lub błędy a oprogramowanie powinno we właściwy sposób sygnalizować stan zużycia tuszu lub tonera). 17. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca wpisuje w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów w kolumnie nr 6 formularza cenowego (załącznik nr 1 do SWIZ) nazwę producenta, kod (symbol) produktu oraz pojemność lub wydajność oferowanego materiału równoważnego w przypadku gdy Zamawiający podał wydajność lub pojemność materiału oryginalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach